Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

:D

Å vaske bilen er noe av det kjekkeste med å faktisk ha bil:) Hvertfall når du har tilgang til skikkelige produkter, maskiner, lokale etc etc for vær gang jeg kjører bilen inn i lyset så er det alltid nye riper som har kommet grunnet støv og dritt, å da MÅ de fjernes! Det er nok Spagarage 110% enig med meg i, eller hva Thomas;)?

Kom, kom, alle skal få:happyhappy:!

BTW THOMAAAAAAS!?

I know how to fix our rails, and get the bling in them back:D:op:!!

Mine har t.o.m fått 1 lag lakkforseg og 1 lag voks:D!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

Å vaske bilen er noe av det kjekkeste med å faktisk ha bil:) Hvertfall når du har tilgang til skikkelige produkter, maskiner, lokale etc etc for vær gang jeg kjører bilen inn i lyset så er det alltid nye riper som har kommet grunnet støv og dritt, å da MÅ de fjernes! Det er nok Spagarage 110% enig med meg i, eller hva Thomas;)?

Kom, kom, alle skal få:happyhappy:!

BTW THOMAAAAAAS!?

I know how to fix our rails, and get the bling in them back:D:op:!!

Mine har t.o.m fått 1 lag lakkforseg og 1 lag voks:D!

Oh yeah, såklart heelt enig! Bilen skal være smooth til enhver tid, takler dårlig når det kommer riper og gugh i lakken, er ikke psykisk sterk nok til å la være å fjerne de :D

Åh NICE Jean, nå ser jeg ett håp for railsa mine, savner den store glansen i de. Du må lære meg å fikse de for meg, gi meg et lynkurs=)) Da skal pinadø mine rails også få behandling av bilpleiefamilien :D Wooiiii

Vi må ta en drøs snart Jean :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah, såklart heelt enig! Bilen skal være smooth til enhver tid, takler dårlig når det kommer riper og gugh i lakken, er ikke psykisk sterk nok til å la være å fjerne de :D

Åh NICE Jean, nå ser jeg ett håp for railsa mine, savner den store glansen i de. Du må lære meg å fikse de for meg, gi meg et lynkurs=)) Da skal pinadø mine rails også få behandling av bilpleiefamilien :D Wooiiii

Vi må ta en drøs snart Jean :)

Det er ikke et mirakel, men som du ser på railsa så er det akkuratt som masse matte flekker right? De kan jeg fjerne samt du får jo seff en bedre glans i dem:) Skal fikse det for deg en dag, er bare å gi meg ett ring så kan vi avtale:)

Ja, vi må få gang på en drøs!!!<<3 og en photoshoot:)!! Er nydelig vær også nå, men de har meldt regn i morgen tho:(

Mongojokke

hehe, bilen din er jo blank og pen den, men den kan bli blankere om jeg får legge litt personlighet i den:)?

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer, akkurat som matte flekker..Da ser vi på den en dag det passer begge, gleder meg til å finne ut hvordan jeg endelig kan ta vare på railsa også :)

Ja en photoshoot hadde vært gøy, det må vi få til;) Jeg skulle så absolutt hatt nytt kamera, men det får holde en stund til det jeg har=) Ja hvorfor ble jeg ikke overraska over regn i morgen. Jeg driter i om det regner på 17-Mai, men fy så synd for bilen:( Hehe..

Må si dette er første edruelige 16-mai så langt jeg kan huske.. Føler meg uvel på tanken..Moohahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer, akkurat som matte flekker..Da ser vi på den en dag det passer begge, gleder meg til å finne ut hvordan jeg endelig kan ta vare på railsa også :)

Ja en photoshoot hadde vært gøy, det må vi få til;) Jeg skulle så absolutt hatt nytt kamera, men det får holde en stund til det jeg har=) Ja hvorfor ble jeg ikke overraska over regn i morgen. Jeg driter i om det regner på 17-Mai, men fy så synd for bilen:( Hehe..

Må si dette er første edruelige 16-mai så langt jeg kan huske.. Føler meg uvel på tanken..Moohahahaha

Sliping is the way;):)

Du har kun et vanlig digitalkamera du også?

Frister meg sinnsykt å handle inn et speilrefleks med makro linse etc, men det koster penger og penger har jeg ikke mer av nå grunnet servicen og klosser som må til i slutten av mnd.

Men skal vi ta OT på msn heller?:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra :)

Skulle ha fått shinet opp min like bra en dag og. Trenger sårt en runde med skikkelig lakkrens og polering med maskin for å få vekk swirls. Men men.

Gidder du å shine opp lakken på bilen min hvis jeg tar en "svipp" tur til Stavanger? :op: Hehe

På røde biler så ser du riper sinnsykt godt + at rød lakk har lett for å bli fort matt, så tror ikke det hadde vært dumt å fått til en lakkrens + polering nei:)

Om du kommer til Stavanger for en liten tur så skal vi alltid få shinet opp bilen din for en god pris vennen;)!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På røde biler så ser du riper sinnsykt godt + at rød lakk har lett for å bli fort matt, så tror ikke det hadde vært dumt å fått til en lakkrens + polering nei:)

Om du kommer til Stavanger for en liten tur så skal vi alltid få shinet opp bilen din vennen;)!

Mulig jeg skal til Stavanger i sommer :) I såfall sier jeg i fra. Kjempesnilt at du kan fikse bilen for meg i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skal til Stavanger i sommer :) I såfall sier jeg i fra. Kjempesnilt at du kan fikse bilen for meg i hvertfall :D

Hva skal du helt ned her å gjøre a:)?

Om det passer så skal vi alltid få fikset noe:)

Thomas kan tørke av Voksen for meg:D

Utvendig rens + polering: 1050,- ordinær pris: 1375,-

Utvendig rens + Lakkforsegling: 1650,- Ord.pris: 2375,-

Anbefaler selvfølgelig lakkforsegling. Jeg opererer med Meguiar`s proff serien.:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler selvfølgelig lakkforsegling. Jeg opererer med Meguiar`s proff serien.:)

Hehe jaja så klart, anytime så stiller jeg opp for deg Jean:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferietur :)

Hehe, det kan han gjøre :) Så kan jeg stå å inspisere arbeidet jeg. Hehe

Vil ha lakkforseglinga ja :) Veldig hyggelig pris du har. Er faktisk 1500kr mindre enn et firma her. Nesten hvert å ta turen bare for det :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider