Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Det er ikke et mirakel, men som du ser på railsa så er det akkuratt som masse matte flekker right? De kan jeg fjerne samt du får jo seff en bedre glans i dem:) Skal fikse det for deg en dag, er bare å gi meg ett ring så kan vi avtale:)

 

Ja, vi må få gang på en drøs!!!<<3 og en photoshoot:)!! Er nydelig vær også nå, men de har meldt regn i morgen tho:(

 

 

 

hehe, bilen din er jo blank og pen den, men den kan bli blankere om jeg får legge litt personlighet i den:)?

 

Ja gleder meg.Fargen er fin men absolutt alt synes vettu

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ferietur :)

Hehe, det kan han gjøre :) Så kan jeg stå å inspisere arbeidet jeg. Hehe

 

Vil ha lakkforseglinga ja :) Veldig hyggelig pris du har. Er faktisk 1500kr mindre enn et firma her. Nesten hvert å ta turen bare for det :op:

 

Du får jo selvfølgelig ikke kvittering på arbeidet, men jeg jobber jo som bilpleier utenom, så jeg vet hva jeg gjør:)

 

Ferie tur? alene?

 

Ja du kan stå og masere meg å thomas mens vi jobber:D Skifter mellom 100 stillinger på en bil så det tar godt på rygg å ben..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo selvfølgelig ikke kvittering på arbeidet, men jeg jobber jo som bilpleier utenom, så jeg vet hva jeg gjør:)

 

Ferie tur? alene?

 

Ja du kan stå og masere meg å thomas mens vi jobber:D Skifter mellom 100 stillinger på en bil så det tar godt på rygg å ben..

 

Hehe høres ut som en plan, jeg stiller definitivt opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gamle eier var idiot..Børstevask i maskin siden den var ny.Men har troa på den :)

 

ah, børste vask.. FYFY! Aldri bruk maskin uansett m/ børste eller uten! De bruker så sterke produkter for å få bilen raskt ren at det tærer på lakken, og det vil du vel ikke ha noe av;)?

 

Kom til sandnes å få bilen blank:) Regner med jeg er i live til den tid:)!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo selvfølgelig ikke kvittering på arbeidet, men jeg jobber jo som bilpleier utenom, så jeg vet hva jeg gjør:)

 

Ferie tur? alene?

 

Ja du kan stå og masere meg å thomas mens vi jobber:D Skifter mellom 100 stillinger på en bil så det tar godt på rygg å ben..

 

Jeg bryr meg ikke om om jeg ikke får kvittering. Så lenge resultatet blir bra så er jeg fornøyd :) Er ikke redd for å sette bort bilen til deg når jeg ser resultatet på din bil. Meget bra resultat! :)

 

Ferietur ja :) Har bare hatt en langtur med bilen, og det var hjem fra Bergen der jeg kjøpte den. Så tenkte å ta en bilferie i år :)

 

Får se på det med massasje. Kanskje ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, børste vask.. FYFY! Aldri bruk maskin uansett m/ børste eller uten! De bruker så sterke produkter for å få bilen raskt ren at det tærer på lakken, og det vil du vel ikke ha noe av;)?

 

Kom til sandnes å få bilen blank:) Regner med jeg er i live til den tid:)!

 

Vasker alltid for hånd jeg ;) Hold deg i live,du er her for å holde biler blanke og pene..hehe

 

Ha en knall 17 mai :cool:

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår