Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahahahahahahahahaha!

Nei, hun ville ikke, pga hun var redd for budnaden(eller hvordan det skrives):D

Men bilen fikk jo full pakke dagen før så jeg må ærlig si at jeg sklei av panseret noen ganger før bilde ble tatt!! Babyrumpe;):)

Sandmo

Jean er digg:D

Yeah baby!:happyhappy: hahaha!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg rota i noen poser med masse bilgreier fant jeg plutselig Lamin-X filmen til sprederne som jeg fikk med når jeg kjøpte til hovedlyktene for langt tilbake i tid.

Jeg tenkte da at det var på tide å prøve dem, så jeg og samboer, (faktisk), gikk ut å fikk klistra dem på.:)

Det er umulig å se om du har sota eller orginale glass når lyset er på, men når de er av så ser det faktisk talt ganske clean ut:happyhappy:

Slik ble resultatet:

Without

Foto0116.jpg

With

Foto0115.jpg

Without and with

Foto0117.jpg

[ion both[/i]

Foto0119.jpg

Ser litt grommere ut på lang avstand, da alt blir sort helt nederst på fangeren:)

:pimp

(ellers så kan jeg vel si at jeg kom over en litt snasen 1-ser på jobb idag.. :wonder: MEN det blir Audi! )

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg rota i noen poser med masse bilgreier fant jeg plutselig Lamin-X filmen til sprederne som jeg fikk med når jeg kjøpte til hovedlyktene for langt tilbake i tid.

Jeg tenkte da at det var på tide å prøve dem, så jeg og samboer, (faktisk), gikk ut å fikk klistra dem på.:)

Det er umulig å se om du har sota eller orginale glass når lyset er på, men når de er av så ser det faktisk talt ganske clean ut:happyhappy:

Slik ble resultatet:

Without

Foto0116.jpg

With

Foto0115.jpg

Without and with

Foto0117.jpg

[ion both[/i]

Foto0119.jpg

Ser litt grommere ut på lang avstand, da alt blir sort helt nederst på fangeren:)

:pimp

(ellers så kan jeg vel si at jeg kom over en litt snasen 1-ser på jobb idag.. :wonder: MEN det blir Audi! )

Se her ja, ble jo noen frekke spredere på bilen din :) Og jeg later som jeg ikke fikk med meg det med 1-ser i og med at du ennå har beina planta på jorda og tenker 4-ringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider