Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Nopes:) Den er ikke tatt:/ Da jeg kjøpte bilen var den gått 84.000km.. Er stort redd for at det er reima, men om jeg får ett godt tilbud nå i morgen så tar jeg hele pakka:) Greit å få det gjort uansett med tanke på neste eier;)

 

Edit:

 

Da var såret lakkert:)

 

I følge Autodata skal regreim byttes

Endret av svenkhas

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk ikke tak i Forus Bilverksted i dag, men har snakket med Meconomen Åsen.

 

Fikk pris på følgende:

 

- Bremse klosser bak og fremme

- Bremse skiver ----===----

- Reg.reim

- Kamaksel

- Noe rullegreier

- Vannpumpe

 

Totalt 11.000kr inkl arbeid.

 

Må høre med Forus Bilverksted og Møller i morgen. Får også pristilbud hos en kamerat av onkelen min i løpet av morgen dagen.

 

I begynnelsen av neste uke leveres bilen inn til toning av frontrute.:D Da filmen blir litt lysere enn siderutene mine i frontcupé.

 

Ellers så kan jeg vel si at skjermen er lakkert og viskerarmene blir lakkert i løpet av helga eller neste uke. Da var det bare senterklister igjen på 3felger som må hentes på Dekk1. Sååå skal jeg og Spagarage gå over bilen min å fjerne alt av de minste riper og hive på med ny lakkforsegling og voks!:D Da må vel bilen være klar til Våler.:) (prøver meg på "blankest B6" pokalen om den finnes:op:)

 

Edit: Har også montert siste belysning i Garasjen, så nå er det bare til å sende PM om dere fra Rogaland ønsker en shinings før sola kommer opp igjen!;)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie, synes det var seriøst billig!:thumb

 

å.. hmm.. Kanskje jeg skal vurdere det nærmere da?:)

 

Har absolutt ikke råd denne mnd gitt.. :( Men klosser å skiver må byttes før Våler, så like greit å få alt gjort.. hmm

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. hmm.. Kanskje jeg skal vurdere det nærmere da?:)

 

Har absolutt ikke råd denne mnd gitt.. :( Men klosser å skiver må byttes før Våler, så like greit å få alt gjort.. hmm

 

Synes det var merkelig billig egentlig..:op:

Jeg hadde ikke giddet å vurdere noe annet verksted hvis jeg hadde fått den prisen!;) Det skal bli morsomt å høre hvilken pris Møller kommer med!:D Regner med at det blir litt i overkant av 20 jeg..:op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med onkel nå nettopp, han hadde også fått pris på 11k men dette var:

 

- reg.reim

- Vannpumpe

- Skiver og klosser

- alle andre reimer

OG service med bremsevæske inkl arbeid.

 

Noe sier meg at Kamaskling ikke trenger å byttes..? Hva er kamaksling? Er det ventiler som åpner seg og lukker seg en eller annen plass.?

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår