Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Hehe kamaksling ja, hører mye om det men har ikke fletta peiling hva det er:P Huff dyrt nok uansett slike servicer..

Når tenkte du vi skulle ta bilen din en shine? :D

Ta bilen min en Shine? hahahah "Ta en Shine på bilen min"? hahahaha:D

hmm.. Tirsdag eller Onsdag neste uke?:) Passer det fint for deg?:)

(msn.?)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk ikke tak i Forus Bilverksted i dag, men har snakket med Meconomen Åsen.

Fikk pris på følgende:

- Bremse klosser bak og fremme

- Bremse skiver ----===----

- Reg.reim

- Kamaksel

- Noe rullegreier

- Vannpumpe

Totalt 11.000kr inkl arbeid.

Må høre med Forus Bilverksted og Møller i morgen. Får også pristilbud hos en kamerat av onkelen min i løpet av morgen dagen.

I begynnelsen av neste uke leveres bilen inn til toning av frontrute.:D Da filmen blir litt lysere enn siderutene mine i frontcupé.

Ellers så kan jeg vel si at skjermen er lakkert og viskerarmene blir lakkert i løpet av helga eller neste uke. Da var det bare senterklister igjen på 3felger som må hentes på Dekk1. Sååå skal jeg og Spagarage gå over bilen min å fjerne alt av de minste riper og hive på med ny lakkforsegling og voks!:D Da må vel bilen være klar til Våler.:) (prøver meg på "blankest B6" pokalen om den finnes:op:)

Edit: Har også montert siste belysning i Garasjen, så nå er det bare til å sende PM om dere fra Rogaland ønsker en shinings før sola kommer opp igjen!;)

Ja jeg ønsker shine..kommer ned om 2 uker..:D

hvorfor i h#"!¤#"#" skal du bytte kamaksel?

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppsummering fra tlf samtaler i morges:D

Jeg ringte Møller, han klødde seg i hodet pga jeg hadde bilen på service sist år (93.000km), og nå er bilen gått 104.000km. Han sa at reg.reim og diverse ikke trenger å byttes før neste år på totalservicen, da 1.6liter har mindre av ettellerannet i motoren enn en større motor.

Servicen er KUN Oljeskift:D med en interval på 25.000km!

Ringte også Forus Bilverksted for å høre om pris på reg.reim bytte samt klosser å skiver på alle 4. Prisen jeg fikk var:

- Bytte av skiver og klosser inkl arbeid 9.600kr

- Bytte av skiver, klosser og reg.reim inkl arbeid 16.000kr

En sinnsyk pris!!

Da blir det nok bytte av klosser og skiver, samt oljeskift service i neste uke:D (Men ikke hos Forus Bilverksted)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ønsker shine..kommer ned om 2 uker..:D

hvorfor i h#"!¤#"#" skal du bytte kamaksel?

Allrighty! Er bare til å gi en lyd så skal vi finne en dato som passer!:) Fuck kamaksling:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allrighty! Er bare til å gi en lyd så skal vi finne en dato som passer!:) Fuck kamaksling:D

Var noe syke priser da..bremsene bytter du selv vettu ;) Er jo dritlett på disse bilene.

Mer korrekt å si er at kamakselen er den som åpner og lukker ventilene,da dette er en overliggende kamaksel,tviler på at den er fuck.da ville det nok vært litt dyrere.Men kanskje et reimhjul er fucka ;)

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe syke priser da..bremsene bytter du selv vettu ;) Er jo dritlett på disse bilene.

Mer korrekt å si er at kamakselen er den som åpner og lukker ventilene,da dette er en overliggende kamaksel,tviler på at den er fuck.da ville det nok vært litt dyrere.Men kanskje et reimhjul er fucka ;)

Ingen ting i motoren er fuckt, men det er på tide med service liksom. Reg.reim og diverse trenger ikke byttes før neste år så da drøyer jeg den:)

Hmm, Hvor lett er det egentlig.. er jo rimeligst å gjøre dette selv, men har aldri vært borti noe slikt.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tlf fra Meconomen:

6000,- for skifte av klosser og skiver inkl arbeid og deler.

7800,- for skifte av -----------========------------ og oljeskift.

huff for en upris.. Vurderer om jeg skal gjøre det selv..

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tlf fra Meconomen:

6000,- for skifte av klosser og skiver inkl arbeid og deler.

7800,- for skifte av -----------========------------ og oljeskift.

huff for en upris.. Vurderer om jeg skal gjøre det selv..

Nettopp.. Så da synes jeg den første prisen på 11.000kr for all den jobben du skulle ha gjort inkl. deler var sykt billig!:D

Men som sagt.. Skift bremsedelene selv, det er fort gjort og lettvint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider