Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Hehe høres ut som et kjent fenomen at han ikke svarer tlf. Han er flink til å koble av når han først kommer hjem fra jobbstresset. Tror han er ekstra ivrig med å¨svare tlf. fra deg med tanke på lakkforsegling:P

 

hehe, prøvde igjen, men no answer. hehe jaja, jeg får stikke innom å plage ham i morgen en tur. Må ha den ferdig i løpet av morgen dagen vett! Har ikke tid på Tors..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, prøvde igjen, men no answer. hehe jaja, jeg får stikke innom å plage ham i morgen en tur. Må ha den ferdig i løpet av morgen dagen vett! Har ikke tid på Tors..

 

Stemmer, får ta turen innom til han tidlig da. Hender han ringer opp etter noen timer på kveldstid, så det finnes håp ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke toning av frontrute alikevel, grunnet en ikke klarer å holde det han lover.. :( jaja, da er det bare å slenge bilen ut på finn.no på torsdag etter verksted:)

 

Irriterende når noen ikke holder det dem lover!

Får håpe det dukker opp en bil snart da som du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når noen ikke holder det dem lover!

Får håpe det dukker opp en bil snart da som du vil ha :)

 

Ja faen fuck.. Jeg ble litt nedfor nå ja.. Hadde håpet og gledet meg til å blotte bilen å endelig få film på frontruta så får jeg "glad" meldingen..!

 

 

Håper at noen er intr i min selv om det bare er en 1.6, og at jeg kan skaffe meg nybil fort som YESS:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen fuck.. Jeg ble litt nedfor nå ja.. Hadde håpet og gledet meg til å blotte bilen å endelig få film på frontruta så får jeg "glad" meldingen..!

 

 

Håper at noen er intr i min selv om det bare er en 1.6, og at jeg kan skaffe meg nybil fort som YESS:)

 

Har man lovet en ting så holder man det. Enkelt og greit!

 

Tror ikke det skal bli noe problem å selge din som er så strøken. Samt at du har fikse så mye på den og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Så var det pris.. Jeg kommer til å overprise den litt, men hva ser fornuftig ut? 160k eller bør jeg senke den ned til 140k klassen? Jeg vet at jeg kan få godt over 160 for den, da jeg egentlig har en kjøper, men han må selge sin først og jeg vil ikke vente.. hehe (mulig han er dum) Men min er seriøst strøken eneste som er nå er slike små bulker litt her og der men ikke totalt mer enn 4-6stk..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Så var det pris.. Jeg kommer til å overprise den litt, men hva ser fornuftig ut? 160k eller bør jeg senke den ned til 140k klassen? Jeg vet at jeg kan få godt over 160 for den, da jeg egentlig har en kjøper, men han må selge sin først og jeg vil ikke vente.. hehe (mulig han er dum) Men min er seriøst strøken eneste som er nå er slike små bulker litt her og der men ikke totalt mer enn 4-6stk..

 

Start på 160k. Så kan du evt heller gå litt ned etterhvert. Er vanskelig å forsvare oppgang i fra f.eks 140k til 160k.

 

Den burde være ærlig vært 160k. Er en sjelden strøken bil mener nå jeg. Og man må regne med at det er noen skrammer. Bilen er jo 7år. Kan ikke forvente at den er 110% strøken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start på 160k. Så kan du evt heller gå litt ned etterhvert. Er vanskelig å forsvare oppgang i fra f.eks 140k til 160k.

 

Den burde være ærlig vært 160k. Er en sjelden strøken bil mener nå jeg. Og man må regne med at det er noen skrammer. Bilen er jo 7år. Kan ikke forvente at den er 110% strøken da.

 

Den er 98%strøken:D hehe, da setter jeg prisen på 164,- eks omreg og felger? eller kun omreg?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 98%strøken:D hehe, da setter jeg prisen på 164,- eks omreg og felger? eller kun omreg?

 

Kun eks omreg. Så sant du ikke har noen super dyre og sjeldne felger. For det er alltid, så godt som, et stor pluss at felgene er inkl i prisen.

Så sett den til 164k,- eks omreg er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår