Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en flott dag med noen av medlemmene i VACN Stavanger Lokallag så har jeg funnet ut at mer kan gjøres med bilen:)

Nå trenger jeg tips til hvordan jeg skal få av Audi emblemet bak på bagasjeluka?

Ellers så blir det:

- Lakkere helt ned

- Toning av ruter front

- så får vi da se!

Trenger og tips til en billig lakkerer her i Stavanger området hvis noen har en på lager.:)

Autodb Annonse er slettet!;)

Thankz!<3

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med øyelokka, egentlig? Må inrømme at jeg ikke er noe stor fan av det, men var spent på resultatet likevel.

Skal sjekke lakkerer i Stavanger. Har en kjenning der, som akkurat fikk lakka MX5'en sin.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med øyelokka, egentlig? Må inrømme at jeg ikke er noe stor fan av det, men var spent på resultatet likevel.

Skal sjekke lakkerer i Stavanger. Har en kjenning der, som akkurat fikk lakka MX5'en sin.

Heisann!

Øyelokka ble greie de. Var litt missfornøyd den første dagen, men etterhvert så vendte jeg meg til dem, og syntes det ble ganske så okey alikevel.

Slenger opp 2 bilder av bilen,

Hvis du høyreklikker og lagrer bildet så får du det større da du igjen åpner det på feks "skrivebord". (litt lettere å se da)

DSC_4356copy.jpg

CIMG4306.jpg

Også fått på nye skiltplater;)

Hadde vert kanon hvis du hadde fått fiksa det SnowKing, jeg må ha bilen ferdig lakka innen 5.Juni, og har allerede fått et prisoverslag på 5.k men det ble litt drøyt så se hva du kan fikse! Stor Takk:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hele viskeren bak fjernet og erstattet med en propp;)

Ble mye finere å mer clean.

Nå er jeg klar for byen med et finfint vær og kald Tuborg!!

God 17.mai folkens !

Cheeers!:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kunne du lakt ut et bilde av bakluka de, nå etter du har fjernet viskeren? Laget propp selv eller kjøpt ett eller annet sted? Fin bil forresten.

Takk.

Proppen får du kjøpt hos bilrekvisita butikker.

Her har du bilde av bilen..

DSC00029.jpg

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte bilen min til Møller i dag (longlife 30.000km) kl 07.30, de begynte ikke på den før 12.30, de ringte meg igjen kl 13.40 og sa at Coilen var smeltet og måtte byttes, dette kom på 2400,-

10min etterpå ringte de igjen og sa at ledningene var defekt, (200,- x2) og jeg kunne ikke få bilen før i morgen, da de ikke fikk nye ledninger på lager før kl 09.00 Tirsdag. De kunne heller ikke gi meg leie bil under behov, så det er siste gang jeg leverer bilen til Audi Senter! Jeg er da heldig og er utplassert hos VW Møller, og fikk leie bil gratis der, da de sendte regningen til Audi Møller og Service sjef fra VW Møller skal ta en prat med dem. 15min etter jeg hadde mottat bilen ringte "Jonsrud" fra Audi og var FLY FORBANNA på meg pga jeg hadde leid bil der nede og da sendt regning til dem.

Han snakket til meg som om jeg var en idiot og skjelde meg ut.

(kanskje jeg er)

Avsluttning av samtalen gikk slikt fra Audi Møller " Vi snakkest i morgen" og han la på. Har vært i dilemma med før og Audi drivers fra Stavanger liker vel heller ikke Audi senteret noe særlig bedre enn meg pga mangel på serviceinnstilling.

Nå kjører jeg rundt i en Golf 5 D 4Motion 2008modell 110hk som er helt "ok"..:deng

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjelder Møller i Tromsø. Værste servicen jeg har vært borti! Blir aldri å legge ei krone igjen der igjen.

Møller Lillehammer derimot. Fem stjerner i boka mi!

Og det er jo sånn det skal være.

Å gå inn hos Audiforhandler'n skal være akkurat like behagelig som å sette seg inn i en Audi :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme gjelder Møller i Tromsø. Værste servicen jeg har vært borti! Blir aldri å legge ei krone igjen der igjen.

Møller Lillehammer derimot. Fem stjerner i boka mi!

Og det er jo sånn det skal være.

Å gå inn hos Audiforhandler'n skal være akkurat like behagelig som å sette seg inn i en Audi :)

Helt riktig!:)

vel, har enda ikke fått noen tlf fra Møller så dem sliter vel enda med servicen!:aug: Er faen så irritert nå!

Siste gang jeg leverer der!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på ann igjen..

Ser dårlig ut med lakkering innen søndag så jeg får begynne å puttle litt med andre ting.

Nå har jeg LYST å handle inn,

- Børstet Alu speil kapper

- og div S-line produkter som, girkule osv..

Noen som kan hjelpe meg å lete frem på Ebay eller andre steder?

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider