Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Da venter jeg på svar fra Møller. B7 sedan 2.0Turbo Quattro Rød som har rulla 54.000KM. Ikke S-line tho, men nydelig farge og nydelig motor!

Mørkt stoff interiør og A8 18" felger.

 

Ah ja ikke alt for mange med 2.0T, høres nice ut=) Men ligger ikke på nettet tydeligvis..Men hva venter du svar på, er det ikke bare å bytte inn din å handle;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah ja ikke alt for mange med 2.0T, høres nice ut=) Men ligger ikke på nettet tydeligvis..Men hva venter du svar på, er det ikke bare å bytte inn din å handle;) Hehe

 

Jeg venter svar på mellomlegget, hva det kommer til å bli:) Det er det som betyr noe vett:)

 

Jeg ser også at den ikke ligger på nettet, men dette er en bil som blir typisk solgt på dagen.. Mulig den er inne på Møllers verksted, og derfor venter de med å legge den ut:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bra om du kan få vite raskt om mellomlegget slik at du kan være førstepri. denne gangen:) Men sjekk forsikring for deg på 2.0T før du evt. tar et valg=)

 

yes:)

 

Ja jeg vet, men det kommer uansett til å bli i mamma sitt navn, da det vil nok koste meg 50k i året på en slik bil med motor str..:op:

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, da hadde jeg også hatt panikk, men heldighvis får du låne bil i mellomtiden da + at du skal ha ferie:)

 

Det står en sort B7 sed Quattro (ikke S-line tho):( på bilpleien som skal selges. tror det er Bilkilden sin. er ikke 100% sikker, men just a tips:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, da hadde jeg også hatt panikk, men heldighvis får du låne bil i mellomtiden da + at du skal ha ferie:)

 

Det står en sort B7 sed Quattro (ikke S-line tho):( på bilpleien som skal selges. tror det er Bilkilden sin. er ikke 100% sikker, men just a tips:)

 

Hehe ja ikke good å være uten bil, men som du sier så har jeg ferie til helgen og får låne bil så ingen krise:)

Ah okei takk for tips, men ikke aktuelt med annet enn S-Line. Skal nok finne bil, fullt av biler out there så er optimist=) Tror du vi får til en lett shine på Audien på fredag før jeg leverer den fra meg på lørdag? Det hadde vært optimalt værtfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, vi skal alltids få til det kamerat!:) Møt meg der ute halv 5 du så er saken goooooooooood:)

 

Goooood my MAN! Fantastisk å ta shinen på fredag, da slipper jeg mer gnikking på bilen før den blir hentet. Går jo fort uansett, bare rehab som trengs hehe:P Men du hører fra meg før fredag anyway=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått prisoverslag fra Møller, og det låter som følger:

 

Audi A4 B7 2005mod sedan 2.0TFSI Quattro Intro 200HK

Mørkt stoff interiør

Lakk: Rød

Km-stand: 50333

 

Total pris 339.900,-

Innbytte bil som den står: - 100.000,- (haha, de vet å lure deg)

 

Sum: 239.900,- ferdig registrert.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått prisoverslag fra Møller, og det låter som følger:

 

Audi A4 B7 2005mod sedan 2.0TFSI Quattro Intro 200HK

Mørkt stoff interiør

Lakk: Rød

Km-stand: 50333

 

Total pris 339.900,-

Innbytte bil som den står: - 100.000,- (haha, de vet å lure deg)

 

Sum: 239.900,- ferdig registrert.

 

sånn serr , hva sa du til dem da? ikke att bilen din er såå mye verdt grunnet den lille motoren. men de må da falle litt for gliset ditt! det gjør de nok ,men holder jo selvfølgelig kjeft om det:op:

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått prisoverslag fra Møller, og det låter som følger:

 

Audi A4 B7 2005mod sedan 2.0TFSI Quattro Intro 200HK

Mørkt stoff interiør

Lakk: Rød

Km-stand: 50333

 

Total pris 339.900,-

Innbytte bil som den står: - 100.000,- (haha, de vet å lure deg)

 

Sum: 239.900,- ferdig registrert.

 

Go red or stay dead!! Løp og kjøp Janne :D

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood my MAN! Fantastisk å ta shinen på fredag, da slipper jeg mer gnikking på bilen før den blir hentet. Går jo fort uansett, bare rehab som trengs hehe:P Men du hører fra meg før fredag anyway=))

 

Hvilken bil skal du ha? En rød Audi Avant som ligger på finn :D

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du egentlig forventet at møller kom til å gi deg noe mer for den? :p Hadde kanskje trodd 110-115k, men ikke noe mer enn det.

 

Du vet, de er jo klar over at du er desperat etter å selge og vil ha deg ny bil, så selvfølgelig presser de ned.

 

Sist jeg var inne fikk jeg tilbud om 115k fra en annen selger, men de holdt jo av den bilen jeg skulle ha til en annen. Hvis ikke så hadde jeg ikke stått i dette dilemma akkuratt nå.

 

Bilen skal bort, ferdig med det. Nå er det 3 uker ferie, og når jeg kommer hjem så får vi se hva som skjer;)

 

Skjønner ikke den kritiske og halv frekke tonen din jeg hansemann.! :wonder:

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår