Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja tirsdag?

hmm, kanskje:)

Haansi

Takk:)

aequitas85

Feett! Picz?!

Liker A3en din, gleder meg til planer:)¨

Geggs

Takker :):)

Ja, det er faen surt! At ikke voksne folk kan ta litt ansvar å legge feks igjen en lapp e.l forstår jeg ikke.

Trist men sant.

Nå gjenstår soting av front ruter, så tror jeg ikke jeg skal gjøre mer før vinteren, uten om å koble på motstand på parklys.

Blir også kanskje nye vinterfelger, tenkte litt på RS6 men får se:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHooohHooo!

Prøvekjørte for 10minutter siden en S3 99modell!

Merkelige var at den gikk på noe som het LPG som er Gass.

Når det var lite "LPG" igjen var den skikkelig tung på rattet, akkuratt som om den ikke hadde servo.

Dette fikk jeg erfart å den var drit tung i lav fart, men i høyfart var det gøy å kjøre.!

Bilen er fra Sweits og er ikke registrert i Norge.

Den var pen innvendig, og interiør var flekkfritt.

Utvendig var den også ganske grei til å være en 99modell og bruktbil med 2 eiere, men den hadde litt steinsprut og en liten fin smell i baken.

Hvordan er det med omregistrering å få den med Norske skilter?

Det blir nok ikke kjøp, men er ganske gira!!

Her er bilen:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1976139;username=

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHooohHooo!

Prøvekjørte for 10minutter siden en S3 99modell!

Merkelige var at den gikk på noe som het LPG som er Gass.

Når det var lite "LPG" igjen var den skikkelig tung på rattet, akkuratt som om den ikke hadde servo.

Dette fikk jeg erfart å den var drit tung i lav fart, men i høyfart var det gøy å kjøre.!

Bilen er fra Sweits og er ikke registrert i Norge.

Den var pen innvendig, og interiør var flekkfritt.

Utvendig var den også ganske greit til å være en 99modell og bruktbil med 2 eiere, men den hadde litt steinsprut og en liten fin smell i baken.

Hvordan er det med omregistrering å få den med Norske skilter?

Det blir nok ikke kjøp, men er ganske gira!!

Her er bilen:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1976139;username=

Hjelper litt med ny link jeg;)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1976139

Personlig mener jeg at du bare bør roe deg ned, tror nok desverre at "det koster mer enn det smaker"..:( Ettersom jeg har forstått er det sviiinedyrt å få norske skilter på en såpass "spesiell" bil med mye motor i..:) Tror nok at du faktisk slipper billigere unna dersom du kjøper en norsk S3;)

Rett meg hvis jeg tar feil, har ikke så mye erfaring på dette området..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg vet.. Nei jeg ble bare litt gira, men det er ikke akktuelt enda;p er bare nyskjerrig;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er vel ikke så galt med en 1.6 vel?:) bilen er jo pen å se på, det er det som teller)..:) Dessuten bør du (hvis du skal bytte) kjøpe deg en TDI;)

TDI? Spøker du?:p

er jo dyrere å kjøre TDI enn bensin joh!;p

Nei, men sånn seriøst så blir nok neste bil garantert en 2003++ A3 elrno. Valget mitt var jo fra begynnelsen av en A3 1.8T, så på en A3 1.8TQ 2000modell til 155k å ga et bud på 150 inkl omreg , men han kunne ikke pga han hadde lån på bilen og derfor ikke penger til å betale resten. (dvs.. Dårlig økonomi) Da var jeg dritt lei av alt som heta bil, for jeg trodde den var safe. Han sa ja også, men dagen etter så sa banken nei.

Er jo ganske fornøyd med bilen min, men den er jo tung i revva og stooor med liten motoor. butbut.

Mye tror folket bilen min kan gå for?

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men sånn seriøst så blir nok neste bil garantert en 2003++ A3 elrno. Valget mitt var jo fra begynnelsen av en A3 1.8T, så på en A3 1.8TQ 2000modell til 155k å ga et bud på 150 inkl omreg , men han kunne ikke pga han hadde lån på bilen og derfor ikke penger til å betale resten. (dvs.. Dårlig økonomi) Da var jeg dritt lei av alt som heta bil, for jeg trodde den var safe. Han sa ja også, men dagen etter så sa banken nei.

Er jo ganske fornøyd med bilen min, men den er jo tung i revva og stooor med liten motoor. butbut.

Neida! Diesel'n var nesten ei krone billigere en bensin nedi vestfold for et par uker siden. Ane ikke hvorfor. Bare fyllte bilen i full fart :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt regnestykket ditt;) Hvordan kan det være dyrere å kjøre TDI i forhold til en bensiner?:P I innkjøp er TDI-bil dyrere enn bensiner;) Jeg har sikkert spart tusenvis av kroner etter at jeg bytta til TDI fra en 2.0 bensinhest..:P Den jeg har nå bruker 0.47 per mil - langkjøring i 100 km/t, Aircondition på full kulde og med cruisecontrol på, det er ikke galt det:D Bensinhesten jeg hadde tidligere brukte MINST litern på mila den!:P Huff, tenker tilbake på den med skrekk og gru!;)

Har ikke mye kjennskap til A4, så jeg har ingen formening om pris, men det kan være interessant å få vite:) Sikkert en kjempebra vinterbil til meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowking

wooho:D hehe, bensinen her i distriktet ligger på rundt 12,00 - 12,70 nå så det er ikke så galt det heller iforhold til hva det har vært.:)

Ble det noe spoiler på deg tidligere i år eller?

Har ikke mye kjennskap til A4, så jeg har ingen formening om pris, men det kan være interessant å få vite:) Sikkert en kjempebra vinterbil til meg;)

hehe, totalt sett så sparer man nok på Diselbiler ja:)

Er trøtt nå å orker ikke å tenke mer:p Føler for senga å skolebenken i mårra..=/

hehe, vinterbil ja.. nei denne bilen her skal ikke bli raukjørt;)

Den er godt tatt vare på av denne eier og skal bli godt tatt vare på av neste eier også, SELV om det bare er en 1.6..:)

Regner med at du hadde tatt vare på den hadde den kommet i dine hender, gleder meg bare til A3en er ferdig jeg!!:D

Fikk jo lappen i vinter som var å bilen er fantastisk på glattføre, selv om det bare er 2x forhjul:) Ble faktisk litt sjokka!

Men ja, hadde vært interessant å fått vite hva jeg kan få for den..

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooho:D hehe, bensinen her i distriktet ligger på rundt 12,00 - 12,70 nå så det er ikke så galt det heller iforhold til hva det har vært.:)

Ble det noe spoiler på deg tidligere i år eller?

hehe, totalt sett så sparer man nok på Diselbiler ja:)

Er trøtt nå å orker ikke å tenke mer:p Føler for senga å skolebenken i mårra..=/

hehe, vinterbil ja.. nei denne bilen her skal ikke bli raukjørt;)

Den er godt tatt vare på av denne eier og skal bli godt tatt vare på av neste eier også, SELV om det bare er en 1.6..:)

Regner med at du hadde tatt vare på den hadde den kommet i dine hender, gleder meg bare til A3en er ferdig jeg!!:D

Fikk jo lappen i vinter som var å bilen er fantastisk på glattføre, selv om det bare er 2x forhjul:) Ble faktisk litt sjokka!

Men ja, hadde vært interessant å fått vite hva jeg kan få for den..

Hvis du vil vite ca. hva bilen er verdt så bare så hva like biler med lik årsmodell koster på finn.no Det ligger ca. 1300 Audi A4 for salg der.

Til info så kjøpte en 2002 1.8T quattro for 150.000 for 2 uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider