Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja må få best snart ... men det står på pengene :(

Nå fekk eg jo bestilt den Spoileren i går, og den ska jo t lakkering og liksom.. isje rare greiene d koste, men får se nå.:)

E Faen så klar for å lakka heilt ner, må bare se kosn ann blir på tirsdag itte senk:D

Någen andre forslag t ka eg kan jørr når sommeren nerme seg..?:s

Eg ska jo isje hiva på ann front/bak fanger og sideskjørt..

Audi e jo greie sånn di e Orgi, me litt senk osv:P

(me senk e di jo isje orgi då, men hehe)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo montere S4-griller oppe og nede. Begynner å bli ganske vanlig, men det gjør utrolig mye. Har gjort dette selv. Ellers er jo s-line/s4-sidelister en slager.

Enig med deg at det ikke alltid er en "oppgradering" å bytte for mye plastikk på disse. Alternativ er igjen S-line eller S4 fangere. Finnes selfølgelig annet fint innen plastikk, men det faller sjelden i smak hos meg.

Lakke ned rundt om er jo fint, men det har du jo planer om:)

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo montere S4-griller oppe og nede. Begynner å bli ganske vanlig, men det gjør utrolig mye. Har gjort dette selv. Ellers er jo s-line/s4-sidelister en slager.

Enig med deg at det ikke alltid er en "oppgradering" å bytte for mye plastikk på disse. Alternativ er igjen S-line eller S4 fangere. Finnes selfølgelig annet fint innen plastikk, men det faller sjelden i smak hos meg.

Lakke ned rundt om er jo fint, men det har du jo planer om:)

Ja du har et poeng der. S4-griller oppe og nede jah, kanskje det hadde vært noe:)

Hvis det er noe annet en kommer på så er det bare å skrive ned, er alltid kjekt å vite hva andre syntes en bør gjøre.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fikk ikke helt sett helheten av hvordan bilen blir med den spoileren, men blir sikkert bra :-)

Jeg er selv spent på å se hvordan det blir når jeg får den ferdig lakka og montert, men tror det blir ganske bra.

(mangler bare senk)

Bestilte også S4 Hoved-Grill i dag=)

Monterer den på 6.feb da den skal inn til montering av Armlende.

Best den jeg har best..

Her har du bilde av en annen hvor den har spoiler:)

Er ganske strøkent 1490234294450c10295386e.jpg

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg? Ser ikke helt forskjellen på S4 grill og den orginale :P hehe

De vertikale "strekene" er bredere og kommer helt ut og fargen er en annen på S4-grillen. På A4-grillen er de vertikale "strekene" bak de horisontale og virker nesten bare som støtte.

S4:

DinSide Motor - Store bilder

A4:

DinSide Motor - Fotoalbum

Lenke til kommentar
Del på andre sider