Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk gjort litt med bilen i dag..

Har nå fjernet den ene Passbrikke holderen, så nå er det kun den som er i bruk.:)

Vasket også alle ruter innvendig med whitesprit, og har fjerna navne-klisteret i siderutene front. Vasket også bilen utvendig med vanlig shampoo fra turtle og et annet turtle påførings middel.

Ellers så har jeg tatt bilder av Vinterfelgene mine med Nye piggdekk og lagt ut annonse på VACNforumet. http://www.vwaudi-club.no/?s=market&vacnkode=11077

Ellers så kan jeg vel si at jeg venter i spenning å håper på mail i morgen fra en av leverandørene jeg har bestilt i fra.. Regner med at speilhusa ligger i posten på Tirsdag, og at tinten til lyktene er her om ca 1uke:)

Bilder er GØY!.. Er tatt med digitalkamera, men det kommer bilder fra Canon D40 litt seinere i kveld eller i morgen..

CIMG4913.jpg

CIMG4914.jpg

CIMG4915.jpg

CIMG4916.jpg

Det henger jo klister i alle 4 rutene, men er det klister som BØR henge eller kan jeg bare prelle det av?

(Dårlig bilde)

CIMG4911.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her Thillip;)

DSC00793-1.jpg

Hvis den ikke har vært oppe før kan det være vrient til å begynne med, men du klarer nok dette fint:)

Jeg hadde også problemer med dette da jeg skulle skifte pærer, men det var rett å slett bare å presse hele driten innover deretter dra den ut..

Lykke til:)

Al3x

Pakken er på vei så alt er iorden:)

Gruer meg til resultatet!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider