Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel vel folkens da var det på tide med litt bilder og info. (kan være uinterresant)

Først og fremst skal jeg skryte enormt av Dekoratøren Ronny Fjokstad for en glimrende service. Dette ble faktiskt gjort hvitt da han har eget firma og er helt alene. Han har 10 faste bedrifter som han tar inn bilene for. Et par av dem er MøllerBil Forus(Audi) og MøllerBil Stavanger(VW). Han tar inn alle bestillinger av nybiler som skal bli tonet.

Som tidligere i mnd bestilte jeg film til Hovedlyktene og Grøftelys fra Lamin-X. Disse kom i posten i går, men jeg turde ikke begynne å tuttle med dem, da det var litt sent på kveld.

Ellers så var det de Chrome speilhusa jeg satte på tidligere i uka, men speila røyk desverre. I morgen blir det nye runde for sjekk om jeg finner noen rimeligere enn Quattroco igjen.

Da jeg leverte bilen i dag spurte jeg ham om han hadde noe erfaring med Lamin-X, men det hadde han aldri hørt om.

Jeg forklarte at jeg hadde kjøpt film osv blablabla og han sa: "Jeg skal ta en titt på dem".

Da jeg kom å skulle hente bilen spurte jeg om han hadde sett på dem. Han svarte: "Ja det gjorde jeg, å jeg klarte ikke å holde meg, så jeg satte dem på for deg pga det så så kult ut.:p"

Han sa at dette var en kjempe film og var vanskelig å sette på. han måtte også tilpasse filmen pga jeg har øyelokk så han skar ut og limte på. Han ville også ha tak i denne filmen da flere privatfolk har spurt om han kan sote lyktene, men vanlig sotefilm er no dritt å bruke til slikt.

Jeg spurte også da jeg leverte inn bilen om pris og han sa: " Du skal få det for 1800kr blank, så driter vi i MVA." :)

Jeg takket å bukket og er kjempefornøyd!:D

Her har dere MASSE bilder av de tre moddsa, håper det faller i smak. Toninga er den lyseste på frontside rutene, lyse kan gi litt for lyst synsbedrag for det er litt mørkere i virkeligheten.

Cupra R leppa kommer nok også på i løpet av helga;)

IMG_7330.jpg

IMG_732911.jpg

IMG_7336.jpg

IMG_7324.jpg

IMG_7337.jpg

IMG_7338.jpg

IMG_7339.jpg

IMG_7319.jpg

IMG_7320.jpg

IMG_7321.jpg

IMG_7322.jpg

IMG_7323.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så fin!!!!!!

Ogdet kuleste av alt, er at alle modsa ser såpass diskret ut at det ikke blir harry.

En herrrrleg clean machine!! :D

Takker Takker:) Så bra dere likte det! Var klar for kritikk jeg, men det eneste så teller er jo at jeg er fornøyd selv, Men alltid greit å ha noen lagspillere:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Dette Ble Gromt!!:D

Får ¨på seat leppa i helga nå, så blir det kjempe!:)

Hva blir neste mods nå da?:D

:D

hmm, nei jeg veit ikke..:s

Hva annet kan jeg gjøre?

Vil jo ha bilen mest orginal som mulig..

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D

Men var det den nest mørkeste filmen du kjøpte?

Syns den nesten var litt for lys jeg. :P

Så nå er jeg i tvil om jeg skal kjøpe den mørkeste (som jeg har på nå) igjen etter vintern allikevel... (om jeg tar den av ;) )

Og forresten. Jeg hater alle som har Audi med Seat Cupra leppe. (les tråden min for forklaringen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider