Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Se der ja! :D

Men var det den nest mørkeste filmen du kjøpte?

Syns den nesten var litt for lys jeg. :P

Så nå er jeg i tvil om jeg skal kjøpe den mørkeste (som jeg har på nå) igjen etter vintern allikevel... (om jeg tar den av ;) )

Og forresten. Jeg hater alle som har Audi med Seat Cupra leppe. (les tråden min for forklaringen...)

:)

Nei, det er den "tint" jeg kjøpte, Du har Gunsmoke som er den mørkeste..

Syntes det så greit ut, men neste gang blir det den mørkeste;)

Synd det med leppa..:(:@

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En ting jeg har glemt av å spørre deg om, som ikke er nevt her. Når du kjøpte tint til lyktene, kjøpte du ikke til baklyktene også? Trodde det va komplett kit med baklyktene også.

Syns dine ser grei ut. Tror nok jeg skal ha samme, selv om jeg stort set bare bruker tåkelysa som kjørelys. Sparer Xenonpærene mine :D

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har glemt av å spørre deg om, som ikke er nevt her. Når du kjøpte tint til lyktene, kjøpte du ikke til baklyktene også? Trodde det va komplett kit med baklyktene også.

Syns dine ser grei ut. Tror nok jeg skal ha samme, selv om jeg stort set bare bruker tåkelysa som kjørelys. Sparer Xenonpærene mine :D

Nei jeg kjøpte ikke til baklyktene for det var ikke komplett kit.

Jeg fikk kun film til grøftelykter og hovedlykter, hadde nok vært kult å hatt til baklykter også, men det får jeg ta i neste omgang:) Men må si det at bilen ser jævla sint ut i mørket da jeg kjører med kun dioder i park og grøftelys!

Nå på dagtid så ser du også dioden mye bedre når jeg kjører med fult lys pga tinten. Er ganske fornøyd så kjøøøøør på Snowking:)!

Neste gang blir det nok den mørkeste tinten.. denne er litt lysere enn rutene mine så det går ikke "under en kam".. Ville nok sett litt mer clean ut med Gunsmoke tinten.

Menmen, alt må prøves;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ikke jeg går for facelift med film etterhvert hvis den funker fett... Ikke så lett for å lage hakk og rive den opp altså? Hvor får man tak i den?

Ja som Nolimits innlegg, så er det en film som skal beskytte. Du får film til hele bilen. Er du uheldig å en snirter bakfangeren din feks, så fjerner du bare filmen å VALLA ingen riper.

Filmen er sikker 20mm tykk å sitter som F, så det skal litt til for å lage riper, men om filmen blir fort ripete har jeg ikke erfart! ( til nå;p )

Du får kjøpt den på Lamin-X.com, finn din bilmodell og velg film.

Denne fåes i forskjellige farger som Tint, Gunsmoke, Coolblue, white osv. dette finner du utav og det er bilde eks på de forskjellige farger.

Hvis du skal bestille, skriker du ut da? jeg har lyst på til baklyktene..(a)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider