Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

S-Line nedre del til bakfangeren kan fåes med utsparring på en eller begge sider eller uten utsparring.

Siste året denne modellen, A4 B6, ble solgt kunne man få S-Line ekstreiørpakke til 1,6 og 2.0 bensin og disse hadde bare utblås på en side.

I tillegg til det som nevnes du trenger for S-Line utvendig optikk trenger du en hekkspoiler, grill og gitter rundt kurve/tåkelysene også.

Prisen for denne pakken er veil. ca 12500,- minus eventuelle rabatter. Så kommer lakkering i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, takker for svar, men det er ikke lengre aktuelt:)

edit: Problemet med Høyre demper front er løst.

De hadde ikke satt den i sporet skikkelig, men nå er alt som det skal være.

Ikke EN eneste ulyd!:D

Har også fått Pinolpærer til skiltlys, men får ikke ut skruene. har borret dem ut, men glasset sitter bomfast. skal prøve igjen i morgen.

Natta!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med hele enheten for å bytte pære?

Dette må du jo uannsett.

Pæren sitter jo på to metall "klips" og derigjen sitter enheten på 2 ledninger?

Mener du at du kappet av ledningene for å sette i en pære?

Thillip

Jeg har ikke gjort noe mer med det. Får heller venter til torsdag eller helga. Er grise vær her nede nå så jeg får ikke gjort en dritt, å garasje får jeg ikke før til vinteren..

Edit: jeeeeg trenger 18" vinter feeeelg!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pinolpærene jeg bestilte var for små.

Jeg skal nok ha 39/41mm.

Ellers så klarte jeg å få ut dekselene, men enden av skruene sitter fremdeles igjen, så jeg må til med tang slik at jeg får dem ut.

Pinolpærer til salgs: Hvit 12V 31mm pinolpære.:p

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pinolpærene jeg bestilte var for små.

Jeg skal nok ha 39/41mm.

Ellers så klarte jeg å få ut dekselene, men enden av skruene sitter fremdeles igjen, så jeg må til med tang slik at jeg får dem ut.

Pinolpærer til salgs: Hvit 12V 31mm pinolpære.:p

De orginale er 37 mm. De jeg fikk tak er 38 mm, men går greit. Men lyset i de var KJEMPESKUFF! Så vurderer de pinolpærene med 3 LED's som dioder.no har. SÅ der har du nok en gyllen sjangse til å være prøvekanin. Bestill, bestill :D

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De orginale er 37 mm. De jeg fikk tak er 38 mm, men går greit. Men lyset i de var KJEMPESKUFF! Så vurderer de pinolpærene med 3 LED's som dioder.no har. SÅ der har du nok en gyllen sjangse til å være prøvekanin. Bestill, bestill :D

Er de 37? trodde de var 39/41mm? det er hvertfall det dioder.no har.

Det var fra Dioder.no jeg bestilte de som var for små. 31mm..

Skal bestille Halogenpærer til min mors Toyota corolla 2000 da hun skifter pærer 1 gang i uka pga de ryker. (hun går på biltema å kjøper pærer, sier seg selv!) Meeen blir det for hvitt lys på en slik bil?

hvis jeg får en rask tilbakemld så bestiller jeg med en gang og blir enda en gang "prøvekaninen" til snowking;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, etter alt som skjer med bilene deres nå fortia så har jeg bare lyst til å selge å kjøpe nybil med motor slik at jeg også kan gjøre litt mer..!

Ser ikke poeng i å style min mer nå pga motoren..

FAEN!:(

Jean! kutt ut nå. Motor har ingen verdens ting å si.

Den forrige A4`n jeg fikset opp var en 1.8 20v med 125hk.

Gikk surt som F... men klarte seg i massevis for meg.

Stylet den opp som en Audi S4 og fikk mye glede av den.

Ikke tenk så mye på hva andre har slags motor og hva du selv har.

Du som må være fornøyd med den. Og bilen din ser jo veldig bra ut! Fartsgrensa de fleste steder i norge er maks 80. Det regner jeg med din bil klarer også ;) ;)

Du har kommet langt med utseende alt nå. Ikke la motor stoppe deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jean! kutt ut nå. Motor har ingen verdens ting å si.

Den forrige A4`n jeg fikset opp var en 1.8 20v med 125hk.

Gikk surt som F... men klarte seg i massevis for meg.

Stylet den opp som en Audi S4 og fikk mye glede av den.

Ikke tenk så mye på hva andre har slags motor og hva du selv har.

Du som må være fornøyd med den. Og bilen din ser jo veldig bra ut! Fartsgrensa de fleste steder i norge er maks 80. Det regner jeg med din bil klarer også ;) ;)

Du har kommet langt med utseende alt nå. Ikke la motor stoppe deg :D

Ja men faen, jeg vil også ha min stylet som en S4 eller S-line, men syntes ikke det er verdt å legge av så mye penger på den nå.

Er også jævla sugen på ny A4 sedan s-line som jeg kan pimpe skikkelig opp.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men faen, jeg vil også ha min stylet som en S4 eller S-line, men syntes ikke det er verdt å legge av så mye penger på den nå.

Er også jævla sugen på ny A4 sedan s-line som jeg kan pimpe skikkelig opp.

Da er det bare å spare penger og gjøre som du har lyst til. ;)

Tenker du på 2009 A4 å "pimpe" opp?

Da hadde jeg også gått for sedan ja. Avant`en liker jeg ikke.

MEN det var de pengene. Regner med en 2009 s-line ligger temmelig høyt i pris.

Men ikke bli deprimert nå. Du har en veldig pen bil. Du ser det bare ikke selv slik som alle andre gjør.

Jeg selv syns bilen min er veldig kjedelig men er ikke nødvendigvis alle som er enige i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å spare penger og gjøre som du har lyst til. ;)

Tenker du på 2009 A4 å "pimpe" opp?

Da hadde jeg også gått for sedan ja. Avant`en liker jeg ikke.

MEN det var de pengene. Regner med en 2009 s-line ligger temmelig høyt i pris.

Men ikke bli deprimert nå. Du har en veldig pen bil. Du ser det bare ikke selv slik som alle andre gjør.

Jeg selv syns bilen min er veldig kjedelig men er ikke nødvendigvis alle som er enige i det. :)

Er ikke deprimert, bare litt annig på å gjøre noe som jeg ikke vil legger penger i pga motor, men vi får se til sommeren. Hadde vert kjekt å fått en premie av ett eller annet slag på treff e.l hvis dette er mulig..=S Men da må det jo gjøres litt mer med Avanten, ikke sant:p?

Ikke en 2009 nei, tenkte mer på en 05-07, vil hvertfall ha med singelframen, men der er jo de penga som du sier. Har ikke råd tl det uten banken jeg vett, og med de rentene som er nå så sitter jeg jo igjen minus dobbelt av det bilen kosta opprinnelig.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke deprimert, bare litt annig på å gjøre noe som jeg ikke vil legger penger i pga motor, men vi får se til sommeren. Hadde vert kjekt å fått en premie av ett eller annet slag på treff e.l hvis dette er mulig..=S Men da må det jo gjøres litt mer med Avanten, ikke sant:p?

Ikke en 2009 nei, tenkte mer på en 05-07, vil hvertfall ha med singelframen, men der er jo de penga som du sier. Har ikke råd tl det uten banken jeg vett, og med de rentene som er nå så sitter jeg jo igjen minus dobbelt av det bilen kosta opprinnelig.

Det du trenger for å vinne premie er STRØKEN lakk og litt små mods som kun dommerne kan se omtrent :P

Hvorfor vil du ha bil med singelframe? Den siste fine a4`n er jo 2005 modell.. det vil si den UTEN singelframe. :D

(tror jeg kan bli medlem i FMSF... foreningen mot singelframe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du trenger for å vinne premie er STRØKEN lakk og litt små mods som kun dommerne kan se omtrent :P

Hvorfor vil du ha bil med singelframe? Den siste fine a4`n er jo 2005 modell.. det vil si den UTEN singelframe. :D

(tror jeg kan bli medlem i FMSF... foreningen mot singelframe..)

på en måte så har jeg fått inntrykk av at du kan gjøre mer med en Audi uten Singelframe, enn det du kan med en Med singelframe.?

kan dette stemme eller er det synsbedrag:p?

Strøken lakk blir det når jeg har fått handlet inn produktene.

Skal handle inn bilpleie produkter nå og begynne å shine opp biler, gleder meg til jeg har funnet det jeg leter etter!

Da blir det masse bilder!=)

Begynner også på et bilpleie senter her i stvg på torsdag.

Er bare utplassering frem til jul, men sjefen nevnte noe om deltidsjobb evt lørdager. Så vi får se..

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider