Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

på en måte så har jeg fått inntrykk av at du kan gjøre mer med en Audi uten Singelframe, enn det du kan med en Med singelframe.?

kan dette stemme eller er det synsbedrag:p?

Strøken lakk blir det når jeg har fått handlet inn produktene.

Skal handle inn bilpleie produkter nå og begynne å shine opp biler, gleder meg til jeg har funnet det jeg leter etter!

Da blir det masse bilder!=)

Begynner også på et bilpleie senter her i stvg på torsdag.

Er bare utplassering frem til jul, men sjefen nevnte noe om deltidsjobb evt lørdager. Så vi får se..

Jeg liker ikke de nye a4 Avant`ene hvertfall. Ikke pent i det hele tatt etter min mening.

Bilpleiesenter ja! Det har jo igrunn vært min drømmejobb i mange år men er vel ikke så bra betalt derfor havnet jeg i en annen jobb.

Men jeg skulle så gjerne jobbet der og fått kunskap og erfaring med bruk av maskin.

Klarer du å polere med maskin så kan du få en gammel bil til å se ny ut ;) Riktig produkt + utstyr på en bil er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker ikke de nye a4 Avant`ene hvertfall. Ikke pent i det hele tatt etter min mening.

Bilpleiesenter ja! Det har jo igrunn vært min drømmejobb i mange år men er vel ikke så bra betalt derfor havnet jeg i en annen jobb.

Men jeg skulle så gjerne jobbet der og fått kunskap og erfaring med bruk av maskin.

Klarer du å polere med maskin så kan du få en gammel bil til å se ny ut ;) Riktig produkt + utstyr på en bil er alfa og omega.

Er smak og behag det, men orginale er de ikke pene nei. Det må alltid gjøres noe for at bilene skal se bra ut. (hvertfall bedre ut enn til vanlig)

Omegaene er ikke akkuratt så fine da men;p (haha en spøk);)

Men fra spøk til revolver..

Som du sier så er det nok ikke så godt betalt, men får jeg jobbe svart så blir det nok penger i boksen får jeg håpe..

Ellers som sakt så begynner jeg nok å polere biler i garasjen hjemme om en drøy mnd. Må bare få inn egenskapene ved bruk av maskin og de forskjellige produktene. Så da får jeg se om det blir et styling kit på bilen eller om jeg kjører på med ombygging av Eksos og S4 eksteriør...

Gleder meg bare til sommeren nå så vi kan få gang på et treff..!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det strøken lakk som er tingen så sliter panseret mitt for å si det slik.. hehe :) Tror ikke du finner et panser med grovere steinsprut fra den tyske Autobahn enn min.. Vi får nå se etter s-line ekstriør om jeg ikke går for en omlakkering av panseret ;) Men som Stig sier Jean... Bilen din er strøøøken og drit pen! Samme er din Stig, men du har hørt det så mange ganger, så er ikke nødvendig å gni det inn. Ikke la motoren legge en demper.. Det la nok en demper for min del med min Polo.. men for fuck sake.. den hadde 55HK :P

For ordens skyld: Nei, jeg pleier ikke å være oppe så tidlig på en lørdag, kom hjem fra nattevakt

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det strøken lakk som er tingen så sliter panseret mitt for å si det slik.. hehe :) Tror ikke du finner et panser med grovere steinsprut fra den tyske Autobahn enn min.. Vi får nå se etter s-line ekstriør om jeg ikke går for en omlakkering av panseret ;) Men som Stig sier Jean... Bilen din er strøøøken og drit pen! Samme er din Stig, men du har hørt det så mange ganger, så er ikke nødvendig å gni det inn. Ikke la motoren legge en demper.. Det la nok en demper for min del med min Polo.. men for fuck sake.. den hadde 55HK :P

For ordens skyld: Nei, jeg pleier ikke å være oppe så tidlig på en lørdag, kom hjem fra nattevakt

hehe, har et par steinspruter jeg også, men det er faktiskt talt ikke mer enn bare et par. Fangerene er jo nylakkert så der har jo alt forsvunnet.

Takker for innlegg. Må vel bare klare å se det selv. Men så er det snakk om penger også.. Vi får se hva jeg gjør til Våren igjen. Enten blir det ny bil, eller så blir det en liten fiffup på denne Avanten.

Edit: Nattevakt ja, hotell da eller? (securitas)?

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på mm på pinolpærene til skiltlyset..

Er det noen av dere som har no peil på dette?

Tenkte å bestille nye ASAP hvis jeg får innvendinger og erfaringer.

på forhånd takk:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du finner rett så si fra til meg hva du bestiller, hvor og pris. ;) Kaster i vei en bestilling da jeg også ;)

Will do!;)

Har allerede bestilt fra dioder.no hvor jeg og Canberra bestilte i samen. Så veldig bra ut på hans bil, da han hadde 31mm! Der bestilte vi Hvite pinol-leds.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på mm på pinolpærene til skiltlyset..

Er det noen av dere som har no peil på dette?

Tenkte å bestille nye ASAP hvis jeg får innvendinger og erfaringer.

på forhånd takk:)

Jeg bestilte 36 mm til min på eBay... De satt som ei kule;) De som satt originalt er forøvrig 36 mm på min...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Du kommer selvfølgelig med bilder? :)

Vil du ha bilde av speilglassa?:p

Produktene kommer det selvfølgelig bilder av, men er ikke ferdig med shoppingen enda.!

Kjører også til Sverige neste helg. 24/10, så får se om det er noe å finne der. b.l.a Snus og Alkohol:p

Edit: Var å så etter Poleringsmaskin i dag, var bla på Clas Ohlson, biltema og Meca, men fant ingen ting av interresse.

350W med dobbel hodet.

Har dere noe peil på hva en bør ha?:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider