Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Ja, grunnen til det er at det er nylakkert.. Det er forskjell på nylakk og gammel lakk + at det er jævla vanskelig å treffe rette nyansen på lyse biler..

Vinkler du ser bilen i fra har også en del å si, i og med skygge, sol osvosv..

T.o.m de nye bilene som er fabrikk lakkerte og leveres lakkerte helt ned ser man også farge forskjell på..

Synd men sant..

Men la ver å tenke på det, bilen er mye penere hvis du ser alt i en farge;):)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, grunnen til det er at det er nylakkert.. Det er forskjell på nylakk og gammel lakk + at det er jævla vanskelig å treffe rette nyansen på lyse biler..

Vinkler du ser bilen i fra har også en del å si, i og med skygge, sol osvosv..

T.o.m de nye bilene som er fabrikk lakkerte og leveres lakkerte helt ned ser man også farge forskjell på..

Synd men sant..

Men la ver å tenke på det, bilen er mye penere hvis du ser alt i en farge;):)

Jepp, er enig..:) Men ikke tenk på det:) Det er bare det at bilen din er strøken og at det ikke er noe å sette fingern på, så derfor henger man seg opp i detaljer!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er enig..:) Men ikke tenk på det:) Det er bare det at bilen din er strøken og at det ikke er noe å sette fingern på, så derfor henger man seg opp i detaljer!:P

hehe, takk for det:)

Hva syntes du om Xenon kitet jeg fant?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-Xenon-CONVERSION-KIT-H1-H3-H4-H7-H11-9005-9006-9007_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1205Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1308QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem130263620343QQitemZ130263620343

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til disse billigsettene, men det er mange som har brukt disse settene på forumet, og er visstnok fornøyd i forhold til prisen som er betalt, så da er det sikkert godt nok!:) http://vvme.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til disse billigsettene, men det er mange som har brukt disse settene på forumet, og er visstnok fornøyd i forhold til prisen som er betalt, så da er det sikkert godt nok!:) http://vvme.com/

hmm.. allright! får se hva jeg finner på..

Kjenner jeg begynner å bli rastløs og vil bestille i løpet av 24timer..!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. allright! får se hva jeg finner på..

Kjenner jeg begynner å bli rastløs og vil bestille i løpet av 24timer..!

Hehe, kjenner igjen den følelsen:P Det er ikke bra;)

Men du skal vite at enkelte billigsett er av meget dårlig kvalitet.. Det merkes når pærene skifter farge etter noen uker! Da går pærene fra det fine blålyset til mørk blå, deretter lilla og deretter blir det gult! Så pass deg!;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei d va d eg kjøpte av en privat pers:P for halle prisen:P

Grunnen til at prisen er så mye høyere hos NBS er nok bare at de har fått trykt logo og navnet sitt på, for mye av xenonkittene på markedet kommer nemlig fra de samme fabrikkene, det er bare det at de er lagt i forskjellige emballasjer..:) De beste kittene tror jeg kommer fra tyskland, spesielt de som Bosch lager. Disse har fått fabrikert et E-merke på siden eller undersiden av ballasten så det er skikkelig kvalitet og godkjente! Et typisk problem er mellomledd og importører som kjøper inn klistremerker som de klistrer på, og påstår at disse kittene de selger er godkjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider