Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Sant det, å pengene er ikke noe problem, men jeg skal ringe dem imorgen å snakke om delinnbet.. Fengsel blir vurdert.

 

takk for svar

 

Du bryr deg i så fall ikke om at du muligens kan få problemer med å komme inn i Uniten senere?

 

Edit: Og en ting til..Jeg har hørt noen si, at man i realiteten ikke kan bestemme seg for fengsel. Fordi det er bortkasta ressurser for samfunnet. Men vet ikke om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sant det, å pengene er ikke noe problem, men jeg skal ringe dem imorgen å snakke om delinnbet.. Fengsel blir vurdert.

 

takk for svar

 

Du får ikke delt opp boten før du får regningen.

Den får du hvertfall ikke før det har gått 1 mnd+++

Systemet der går ikke fort ;)

 

Så bare la det rulle og gå til du får regningen i posten.

DA kan du ringe og dele den opp.

Minste beløpet du må betale pr mnd er 700,-

 

Bare glem denne bota og disse prikkene.

Been there done that ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge til et par pluss på når den regningen kommer:) Ble tatt for å kjøre på rødt lys i slutten av mai. Fikk forelegget på 5200,- i sept tror jeg. Minste jeg kunne dele opp var 750,- hver mnd. Begynte første innbet. i okt. Kunne ikke ta dette på avtalegiro. Så jeg får en fin påminnelse hver mnd i form av faktura..Nedtur, men sånn er livet. Fengsel er ikke noe alternativ spør du meg, de blir værende igjen på rullebladet.

 

Bare drit i å betale den giroen du fikk, det vil ikke gå inkasso før en mnd etter det første brevet de sender fra innkrevningssentralen. Dette må jo registreres hos dem, Tar tett tid :)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med fengsel. Ikke vurder det en gang!! Du kommer f.eks inn i USA og hvis noen av dine nærmeste søker en jobb f.eks i forsvaret vil dem kunne miste sjansen til å få jobben fordi noen i familien har noe på rullebladet sitt.

 

Så betal boten og bli ferdig med det. Surt ja, men ingenting til å gå i fengsel for. En tur i fengsel blir stående i rullebladet, men ikke boten. En tur i fengsel følger sjelden, eller aldri, med seg noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..godt jobbet jean;D neida, er ikke verdens undergang med 2 prikks;) Men faen ikke vurdert fengselstraff. Jeg hadde jo kappløp med sivilen jeg i oslo i 100 sonen i noen km i 135-160, men så gikk de ut fra gjennomsnitts så. Rett før tårene kom :P Er ikke verre å ordne en betalingsplan, bare å ringe statens innkrevningssentral så er det fiksa;)

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele posten din altså;) så har sett alle bilda satser på å trekke min lenger frem eventuelt bygge den ned me gummi skiver på 5mm eller no slippe å få den stygge svingen på sidene kurver mer orginal fangeren enn feks sline fangeren eller ser bilen bra ut kjøpte lykteskyggene henn?? tenkte sko bestille noen jeg så på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DWatching&item=360107246032&viewitem=

 

 

Bygge den ned?? Mmmmm.. Skeptisk. Tror det har stort potensiale til å se ganske rart ut. Men prøv gjerne, hvis du har tro på det. Jeg liker å bli positivt overasket :)

Jeg har dratt den så langt fram som mulig. Og den vises akkurat nok.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele posten din altså;) så har sett alle bilda satser på å trekke min lenger frem eventuelt bygge den ned me gummi skiver på 5mm eller no slippe å få den stygge svingen på sidene kurver mer orginal fangeren enn feks sline fangeren eller ser bilen bra ut kjøpte lykteskyggene henn?? tenkte sko bestille noen jeg så på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DWatching&item=360107246032&viewitem=

:)

 

Kjøpte dem på NBS, men du finner dem rimeligere andre steder. Det var første og siste gang jeg handlet på NBS da prisene deres er tyveri.

 

Bestill de du har funnet på ebay. Ikke minst svarer det seg, men det er også samme plastikk materialet som de dyrere:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det skrevet et klagebrev på forelegget, da jeg er 100% sikker på farten min. Fengsel er blitt utelukket, og boten skal betales hvis jeg ikke får medhold.

 

Jeg skal også kontakte SI i dag eller i morgen og prate med dem ang nedbetalingsplan.

 

Takker for svar folkens.:)

 

Edit: Xenon i spredere blir ikke før til Våren igjen. Fikk en liten stopper med den helsikkens boten:(

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygge den ned?? Mmmmm.. Skeptisk. Tror det har stort potensiale til å se ganske rart ut. Men prøv gjerne, hvis du har tro på det. Jeg liker å bli positivt overasket :)

Jeg har dratt den så langt fram som mulig. Og den vises akkurat nok.

 

Bilde hadde blitt satt stor pris på ;)

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår