Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på akkurat det. Men er i hvertfall delskinn på min (S-Line int.). Og det ville jeg ovehode ikke vært foruten! Delskinn er tingen. Har hatt helskinn, og det er et helv.. sommer og vinter. Kan være litt enig med deg i at det kanskje ser litt mer clean ut med helskinn, men syns Audi har kombinert farger og materialvalg veldig fint.

Når det gjelder baby, så har jeg det også. Og jeg har til nå ikke hatt noe problemer med å holde det rent. Alle flekker har til nå blitt dratt rett ut med en fuktig klutt, selv om de kanskje har vært er flere uker gamle.

Dette er selvfølgelig ditt valg, men jeg syns ikke delskinn skal stoppe deg fra en evt handel.

Btw, blir kanskje tur over til din side av fjella i nær fremtid.

hehe, allright:) Baby blir det ikke noe av på noen år, og jeg jobber som bilpleier så flekker osv er ikke problem, men jeg har ikke helt sansen for delskinn. Hvertfall ikke i de konstrastene det er på denne A3en..:s

Ah, når har du planer om å reise? Tar du med deg bilen?:)

Nolimit

hehe, jeg blir stressa!:S

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15972391&sid=xz10cablJmpa848738&WT.svl=Link

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da vil jeg bare oppdatere med at jeg har begynt i en ende på bilen for å få den noen lunde orginal, da den skal takseres forhåpentligvis i løpet av uken hos Møller. Resten får dere gjette dere frem til:)

Jeg startet i dag med å ta av Cupra R leppa, og i morgen blir det:

- montering av visker bak,

- montere orginale speilkapper,

- demontering av forsterker og sub,

:)

Egentlig burde jeg vel hevet den til orginal høyde men det er så jævla tålmodighets krevende så det dropper jeg..:( (noen som gidder å gjøre det for meg? 500kr cash)

Burde vel egentlig fjernet øyelokk samt sotfilm, men det får jeg heller ta etter taksten om planene går i orden.:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg bare oppdatere med at jeg har begynt i en ende på bilen for å få den noen lunde orginal, da den skal takseres forhåpentligvis i løpet av uken hos Møller. Resten får dere gjette dere frem til:)

Jeg startet i dag med å ta av Cupra R leppa, og i morgen blir det:

- montering av visker bak,

- montere orginale speilkapper,

- demontering av forsterker og sub,

:)

Egentlig burde jeg vel hevet den til orginal høyde men det er så jævla tålmodighets krevende så det dropper jeg..:( (noen som gidder å gjøre det for meg? 500kr cash)

Burde vel egentlig fjernet øyelokk samt sotfilm, men det får jeg heller ta etter taksten om planene går i orden.:)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt senkesettet stå på.

Hvertfall la sotinga være. Mange som vil ha det tenker jeg.

Da a4 1.6 avant ikke akkurat går som varme hveteboller på markedet i dag så burde du gjøre den så spesiell som mulig så den skiller seg ut.

En kamerat av meg har prøvd å selge sin i over et år:(

Men nå er jo din litt spesiell så da går det nok:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg latt senkesettet stå på.

Hvertfall la sotinga være. Mange som vil ha det tenker jeg.

Da a4 1.6 avant ikke akkurat går som varme hveteboller på markedet i dag så burde du gjøre den så spesiell som mulig så den skiller seg ut.

En kamerat av meg har prøvd å selge sin i over et år:(

Men nå er jo din litt spesiell så da går det nok:)

Senkesettet blir stående på uansett da dette er TUV godkjent og kan kvitteres. Sotfilmen på rutene blir også værende på, men øyelokka og sotfilmen på lyktene får vi se, alt etter hva de sier på taksten. Vis verdien stiger 500kr uten øyelokk og film så fjerner jeg det:p

Bil er vanskelig å selge privat nå til disse dager uansett, men det blir nok et innbytte i løpet av et par mnd håper jeg på:)

How knows, kanskje det står en A3 i gården om noen uker:roll:

Edit:

Ellers så har jeg i dag:

- Montert bakvisker

- Orginale speilkapper

- Orginale skiltlys

=)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, allright:) Baby blir det ikke noe av på noen år, og jeg jobber som bilpleier så flekker osv er ikke problem, men jeg har ikke helt sansen for delskinn. Hvertfall ikke i de konstrastene det er på denne A3en..:s

Ah, når har du planer om å reise? Tar du med deg bilen?:)

hehe, jeg blir stressa!:S

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15972391&sid=xz10cablJmpa848738&WT.svl=Link

Har ingen konkrete planer enda. Bare madammen som maser om at hun vil over og besøke broren og kjenntfolk i Sandnes. Og jeg har jo to uker fri om gangen, så hvorfor ikke? Blir å kjøre over da, ja. Er jo relativt fort gjort.

Da kan jeg kanskje plukke opp all moroa som du plukker av vogna :D

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen konkrete planer enda. Bare madammen som maser om at hun vil over og besøke broren og kjenntfolk i Sandnes. Og jeg har jo to uker fri om gangen, så hvorfor ikke? Blir å kjøre over da, ja. Er jo relativt fort gjort.

Da kan jeg kanskje plukke opp all moroa som du plukker av vogna :D

Høres kjempe ut det:) Får se om vi kanskje klarer et møte da?;)

hehe, ja nå er det en del som har blitt plukket av bilen så det er litt å hente for en slant om du ønsker modds:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fått meg nye varer til bilen i hus som skal på til sommeren:D

Verdi 12.000kr + MVA.

Hvilke varer det er får dere finne utav selv, men jeg gir et lite hint..:)

Lakk og montering må til;)

Vi fikk aldri noe svar på hva detta hvar så hva blir det til hva er det du hadde handla??

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk aldri noe svar på hva detta hvar så hva blir det til hva er det du hadde handla??

Det hadde jeg helt glemt ut, er i bilbytte modus nå så det har gått i glemme boken..

Det jeg er handlet er Kanalskjørt, nedre del av front- og bakfanger.. (RS4 look) Skal prøve å få tatt bilder i dag da jeg skal jobbe litt overtid.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider