Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Det går sakte framover, like sakte som med min bil så da er vi 2 :) Ble fint dette, med lakkering så er veldig mye gjort med denne bilen. Fortsett! Bestiller snart s4 lister og chrome speil, sier ifra når det er på bilen.. :) Fortsett!

Takk!, er stort sett veldig fornøyd selv også, men blir aldri helt fornøyd=P Dette er jo en veldig dyr bil i utgangspunktet til å være første bil, så vil ikke gjøre så mye med den uten om standard tingene, med tanke på at jeg vil ha penger igjen da jeg evt selger..

Men lakkering blir det, også spoiler, men mer vet jeg ikke helt enda.:s

Du er på S4-listene nå jah!, har vært innom tanken jeg også, men ikke kommet noe særlig lengre enn at det ligger i bakhodet. Dette blir jo en modifisering etter lakkering og spoiler da i tilfellet;)

Gi meg updatez når ting begynner å bli klart!:)

Ps, du har ikke tenkt noe mer på spoiler?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble bra nå etter vi fikk senka den jean:) Men ville ha fått den litt lengre ned bak=P. kanskje 1 mm til fremme?:P

Synes det ble finere med org grill derav at du har chrom rundt den nedre grillen.

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bra nå etter vi fikk senka den jean:) Men ville ha fått den litt lengre ned bak=P. kanskje 1 mm til fremme?:P

Synes det ble finere med org grill derav at du har chrom rundt den nedre grillen.

Takk!

Helt enig:) Må få den litt ned bak også, blir litt høyde forskjell kan man si.. Jeg vet ikke om jeg skal ha den lengre ned forann, kanskje 1mm hadde gjort seg så lenge den ikke subber=p

Nå fikk jeg solgt S4-Grillen også så nå blir det kanskje lakkering av spoiler?:D Orginal grill ble mer clean å det ble mye frekkere enn med den kjedelige sorte optikken.

Mer bilder ny vaska og wax!!

CIMG4220.jpg

hoho!

CIMG4222.jpg

=)

CIMG4223.jpg

Nå hadde det virkelig gjort seg med baklukespoileren ass!

++ lakkering helt ned.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, før s4 lister så prioriter lakkering på de delene som er på bilen først:) Men frekt med s4 lister

ja seffe`rn, men bare en tanke lism.:)

Må få gang i lakkering av spoileren hvertfall.

Er sugen på og få den på, men cash er no dritt når de ikke finnes:(

Hvordan går det med bilen din btw?

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, selg deg bejb?:P (a)

Andre har bilen min på sånn VAG-COM akk nuh imens jeg er på jobb=) Så regner med at de finner ut av hva som er gale. Men er nok ikke noe alvorlig, ikke noe motormessig har vi funnet ut iallefall:D

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, selg deg bejb?:P (a)

Andre har bilen min på sånn VAG-COM akk nuh imens jeg er på jobb=) Så regner med at de finner ut av hva som er gale. Men er nok ikke noe alvorlig, ikke noe motormessig har vi funnet ut iallefall:D

hahaha, selge meg til deg?^^,

Blir det kvadrat på deg i kveld da?

Er nok en del Audaer ute og vimser i dag, med tanke på været. (#)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!, er stort sett veldig fornøyd selv også, men blir aldri helt fornøyd=P Dette er jo en veldig dyr bil i utgangspunktet til å være første bil, så vil ikke gjøre så mye med den uten om standard tingene, med tanke på at jeg vil ha penger igjen da jeg evt selger..

Men lakkering blir det, også spoiler, men mer vet jeg ikke helt enda.:s

Du er på S4-listene nå jah!, har vært innom tanken jeg også, men ikke kommet noe særlig lengre enn at det ligger i bakhodet. Dette blir jo en modifisering etter lakkering og spoiler da i tilfellet;)

Gi meg updatez når ting begynner å bli klart!:)

Ps, du har ikke tenkt noe mer på spoiler?

Jo, men prøver å finne en som ikke er så stor..

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider