Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

ikke for å tråkke i salaten men er det virkelig verdt det? koste på så mye på en 1.6 L..

vet det er trasi å selge bil i disse tider.

det er så absolut kjøpers marked, men det kan være mange som sitter med en for dyr bil og kan gå med på en bytte handel der du legger med penger i mellom.

det er iværtfall tiden der du sitter på nettet å skam byr folk fordi de er rammet av finnaskrisen.

fant en 2008 benz c-klasse kjøpt på august i fjor for over 500 tusen kr! hvit med 200 diesel hk og automat til 390 tusen det er billig:)

bare en tanke.. den styling du har kjøpt passer på en med større motor og med quattro også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er på jobb, og kjeder meg, lest gjennom hele jævla tråden, tok litt tid for å si det sånn. Men du har en sykt fin bil.

Takk for det:)! At du gidder! :op:

Nolimit

Etter prat med gode kollegaer så blir det ikke omlakk alikevel.. Tjener ingenting på det og det blir bare mer vedlikehold..

Mr_Q

Nei, det ble kjøpt for 3år siden ca og skal passe B6:)

Sandmo

Det blir ikke lakk alikevel:) Jeg skal heller kjøre på med folie på taket, hvis stylinga blir bra:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å tråkke i salaten men er det virkelig verdt det? koste på så mye på en 1.6 L..

vet det er trasi å selge bil i disse tider.

det er så absolut kjøpers marked, men det kan være mange som sitter med en for dyr bil og kan gå med på en bytte handel der du legger med penger i mellom.

det er iværtfall tiden der du sitter på nettet å skam byr folk fordi de er rammet av finnaskrisen.

fant en 2008 benz c-klasse kjøpt på august i fjor for over 500 tusen kr! hvit med 200 diesel hk og automat til 390 tusen det er billig:)

bare en tanke.. den styling du har kjøpt passer på en med større motor og med quattro også:)

Vis du ser bort ifra motor, så kommer nok dette til å se ganske bra ut:) Men Omlakkering blir det ikke.. Stylinga skal hvertfall tilpasses så får vi se hvordan det ser ut tilslutt, kan jo ende med at jeg ikke liker det i det hele tatt og da skal det bort:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du ser bort ifra motor, så kommer nok dette til å se ganske bra ut:) Men Omlakkering blir det ikke.. Stylinga skal hvertfall tilpasses så får vi se hvordan det ser ut tilslutt, kan jo ende med at jeg ikke liker det i det hele tatt og da skal det bort:)

du får teste og se, for al du vet så kan det bli ganske så fancy det:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner våren å nærme seg Stavanger og sommerskoa ligger klar til bruk!:D

Hehe, noen som har det, hakke giddi å tenkt på å kjøpe sommersko engang, er jo bare sørpe og drit her nede:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen som har det, hakke giddi å tenkt på å kjøpe sommersko engang, er jo bare sørpe og drit her nede:D

Her er det 8grader og soool=)

Er faen lei av vinteren nå ass! Skoa gjør jo bilen helt totalt om! Har du kun orginal?

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd nærmere på hvordan kitet skal på..

Jeg må til med vanvittig mye tilpassing på front- og bak deler, så jeg dropper kittet.. Det vil ta både dag og natt for å få alt 100% clean, så jeg dropper det. Er ikke verdt å begynne å lime såpass mye på orginaldeler, da det uannsett ikke kommer til å se 100% bra ut!

Jeg beholder bilen slik den er nå inntil videre så får vi se om det muligens dukker opp noe ved senere anledning.

Det blir nok uannsett bestilling av Xenon til spredere i løpet av neste uke.

Keep it clean :)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider