Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Orginalt 4300K stemmer ikke:) 4300K i Halogenpærer men ikke orginal..

Ja jeg har endret bestillingen, snakker med de på mail nå faktisk. Tar heller 2 x 8000K, eller 1 x 6000K & 1 x 8000K?

Men så skal det være litt showoff lys i spredere også da..:) Men er jeg ikke fornøyd, bestiller jeg mer.:)

jeg ville gått for 2x 6000k:)

Jo jeg trur du har 4300k i de originale nærlysa.

Mener jeg har hørt det:)

og det ser jo sånn ut:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville gått for 2x 6000k:)

Jo jeg trur du har 4300k i de originale nærlysa.

Mener jeg har hørt det:)

og det ser jo sånn ut:)

haha, din snabb:) Jeg har Nå 4300K i nærlysa pga jeg har kjøpt halogenpærer:) sikkert det du har fått med deg;) :op:

Har du xenon i din?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi^^, Hakke sovet mye i kveld du!?:op:

nei, var å henta svigersa i halv 3 tiden, + henta kompisn min på båten klokka 4! så har vært minimalt med søvn, kjærringa skulle ha pleie å:D

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt 4300K stemmer ikke:) 4300K i Halogenpærer men ikke orginal..

Ja jeg har endret bestillingen, snakker med de på mail nå faktisk. Tar heller 2 x 8000K, eller 1 x 6000K & 1 x 8000K?

Men så skal det være litt showoff lys i spredere også da..:) Men er jeg ikke fornøyd, bestiller jeg mer.:)

4300K er originalt på biler som leveres med xenon originalt..:)

Halogenpærer har mellom 2400-3000K en plass...:) Du får sikkert tak i halogenpærer med mer Kelvin, men disse tallene er originalpærer:)

Du bør i så fall gå for lik farge på nærlys og spredere, så gå for 8000K oppe og nede, eller rett og slett 6000K som alle anbefaler deg å gjøre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4300K er originalt på biler som leveres med xenon originalt..:)

Halogenpærer har mellom 2400-3000K en plass...:) Du får sikkert tak i halogenpærer med mer Kelvin, men disse tallene er originalpærer:)

Du bør i så fall gå for lik farge på nærlys og spredere, så gå for 8000K oppe og nede, eller rett og slett 6000K som alle anbefaler deg å gjøre:D

Stemmer, jeg sa feil. Har 4700K på mine pærer, som er Halogen - Xenonlook.

http://haugland.biz/product_info.php?cPath=40&products_id=199

Heter du Kristoffer Møller?

Nå er jeg med i Nybilbladet som testsjåfør:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, jeg sa feil. Har 4700K på mine pærer, som er Halogen - Xenonlook.

http://haugland.biz/product_info.php?cPath=40&products_id=199

Heter du Kristoffer Møller?

Nå er jeg med i Nybilbladet som testsjåfør:)

Det skal noe til å overbevise meg om at disse pærene kan sammenlignes med xenonpærer i grunn..:) Kanskje fargen er der, men lysstyrken er vel vesentlig mye svakere antar jeg..:) (?)

Men vi får se når du montert skikkelige saker;)

Jeg heter ikke Kristoffer Møller nei..;) Jeg sa opp i forrige uke, dette på grunn av lite tid til overs til sånne ting.:) Jobber daglig som lagersjef og prosjektleder for et lite firma som driver med import av varer og utstyr til restauranter, hoteller, etc. fra Asia, Tyskland, Nederland, USA + Sverige og Danmark.. Jobben krever en del, faktisk litt for mye, så nå er jeg sykemeldt en periode..:)

Du får ha lykke til i Nybilbladet da:) Fredrik er en grei fyr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal noe til å overbevise meg om at disse pærene kan sammenlignes med xenonpærer i grunn..:) Kanskje fargen er der, men lysstyrken er vel vesentlig mye svakere antar jeg..:) (?)

Men vi får se når du montert skikkelige saker;)

Jeg heter ikke Kristoffer Møller nei..;) Jeg sa opp i forrige uke, dette på grunn av lite tid til overs til sånne ting.:) Jobber daglig som lagersjef og prosjektleder for et lite firma som driver med import av varer og utstyr til restauranter, hoteller, etc. fra Asia, Tyskland, Nederland, USA + Sverige og Danmark.. Jobben krever en del, faktisk litt for mye, så nå er jeg sykemeldt en periode..:)

Du får ha lykke til i Nybilbladet da:) Fredrik er en grei fyr;)

Ja, de pærene er ikke i likhet med Xenon en gang. De har looken but not the strenght;) Så jeg gleder meg til å få på godsakene:)

Hvilke varer er det du importerer ?:) Noe som kunne vært intr for meg?:op:

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de pærene er ikke i likhet med Xenon en gang. De har looken but not the strenght;) Så jeg gleder meg til å få på godsakene:)

Hvilke varer er det du importerer ?:) Noe som kunne vært intr for meg?:op:

Vet ikke om det er så interessant for deg, det har med kjøkkenting å gjøre;) Sånne ting som f.eks komfyrer, kasseroller, asiatiske wok`er, kniver, emballasje, juicemaskiner, frityrkokere, kjøkkenmaskiner, bord, stoler + ca 1500-2000 typer matvarer fra Asia, Tyskland og Nederland..:)

Det er ingenting jeg gidder å drasse med meg hjem i allefall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så interessant for deg, det har med kjøkkenting å gjøre;) Sånne ting som f.eks komfyrer, kasseroller, asiatiske wok`er, kniver, emballasje, juicemaskiner, frityrkokere, kjøkkenmaskiner, bord, stoler + ca 1500-2000 typer matvarer fra Asia, Tyskland og Nederland..:)

Det er ingenting jeg gidder å drasse med meg hjem i allefall:D

hehe, allright daså:)

Skulle hatt noe Saté saus etc, but drop it:op:

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider