Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei gleder meg!:)

Ja, hørte noe rykter om motstand :s Får håper jeg heller ikke trenger det, har jo 3xkit som skal byttes. Og motstand'ene kosta jo ca 400,- pr stk, Blir dyrt for 3stk motstander..

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rimelig simpelt å montere xenon da :D

Litt verre hvis du skal gjøre det uten å lage stort hull bakpå lykta men..

huh? Hvorfor hull bak lykta?

Trid3nt

Ja, jeg betaler hvertfall ikke 400kr pr motstand, da kjøper jeg heller orginal Xenon lykter:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? Hvorfor hull bak lykta?

De fleste tilfeller må du lage et hull som du fører ledningene inn og ut av. Derfor det følger med en gjennomføring av gummi i settene.

Du kobler to ledninger på + og - inni lykta, disse ledningene går ut av lykta igjen til ballasten. Så går det en ledning som lyspæra sitter i inn igjen og lykta og du fester pæra i sokkelen.

Hvis du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tilfeller må du lage et hull som du fører ledningene inn og ut av. Derfor det følger med en gjennomføring av gummi i settene.

Du kobler to ledninger på + og - inni lykta, disse ledningene går ut av lykta igjen til ballasten. Så går det en ledning som lyspæra sitter i inn igjen og lykta og du fester pæra i sokkelen.

Hvis du skjønner :)

ahh, akkuratt:) Jeg får ikke igjen den "boksen/lokket" bak på lykta hvis ledningene er for tykke (som de sannsynlighvis er):)

Tok den!:) får prøve i morgen, men som du sier så må jeg nok borre et hull, men det blir jo ikke noe problem for det er jo bare plastikk. Eneste som er da, Mer fukt inn i lykta(ene)..

Men sprederne burde jo ikke være noe problem, da det ikke er noe boks som dekker sokklene..

God hjelp allerede!;) Toppers Alex:) Regner med det kun blir spredere i morgen da jeg har litt tidspress på meg fortiden, så får jeg ta nærlys i løpet av neste uke hvis jeg ikke må ha motstand da:)

(Sauda i helgen! Twintip all weekend!) :D

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, akkuratt:) Jeg får ikke igjen den "boksen/lokket" bak på lykta hvis ledningene er for tykke (som de sannsynlighvis er):)

Tok den!:) får prøve i morgen, men som du sier så må jeg nok borre et hull, men det blir jo ikke noe problem for det er jo bare plastikk. Eneste som er da, Mer fukt inn i lykta(ene)..

Men sprederne burde jo ikke være noe problem, da det ikke er noe boks som dekker sokklene..

God hjelp allerede!;) Toppers Alex:) Regner med det kun blir spredere i morgen da jeg har litt tidspress på meg fortiden, så får jeg ta nærlys i løpet av neste uke hvis jeg ikke må ha motstand da:)

Legg litt silikon rundt gjennomføringen så det ikke kommer fukt inn der :)

S4 tåkelysa mine var helvete å få xenon pærer inn i. Så mye som måtte kappes og trikses med :op: Håper du slipper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg litt silikon rundt gjennomføringen så det ikke kommer fukt inn der :)

S4 tåkelysa mine var helvete å få xenon pærer inn i. Så mye som måtte kappes og trikses med :op: Håper du slipper det!

wuubs, hehe, får håpe på det beste:)

Takk for tips til nå Alex, kjekt med litt delte erfaringer:)

Smeller på med updates i morgen mtp hvordan det gikk etc:)

Natta nuss!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i sauda:D

Vært der på jobb i forbindelse med saudafallene.

Var elkem som leide oss inn.

Hehe, visste ikke at det var et populært ski sted:)

Hehe, alt jeg sitter igjen med er at jeg ikke forsto en dritt av det dem sa der ute:) Og at det er møkklangt fra karmøy og ut dit:)

Jeg bodde på saudasjøen camping;P hehe.

Tenkte dette var et fint OT innlegg i tråden din:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i sauda:D

Vært der på jobb i forbindelse med saudafallene.

Var elkem som leide oss inn.

Hehe, visste ikke at det var et populært ski sted:)

Hehe, alt jeg sitter igjen med er at jeg ikke forsto en dritt av det dem sa der ute:) Og at det er møkklangt fra karmøy og ut dit:)

Jeg bodde på saudasjøen camping;P hehe.

Tenkte dette var et fint OT innlegg i tråden din:D

hehe, takk for info:op:

Joa, Sauda er jo kjent for skiattrasjonen og har et fjelltrekk på 4 heiser + 1 barneheis. Sauda er et stykke i fra meg da, men skal på hyttetur med familien og samboer:)

De har en rar dialekt, men er nokså lik den dialekta vi har her i Stavanger, så forstår du ikke dem, forstår du hvertfall ikke meg:op:

I dag er den store Xenon dagen, MEN i går mista jeg lommeboka mi, med bankkort, førerkort og 1000kr cash i + jeg gav 1900,- for bare lommeboka! D&G.. Jævla surt:(

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk for info:op:

Joa, Sauda er jo kjent for skiattrasjonen og har et fjelltrekk på 4 heiser + 1 barneheis. Sauda er et stykke i fra meg da, men skal på hyttetur med familien og samboer:)

De har en rar dialekt, men er nokså lik den dialekta vi har her i Stavanger, så forstår du ikke dem, forstår du hvertfall ikke meg:op:

I dag er den store Xenon dagen, MEN i går mista jeg lommeboka mi, med bankkort, førerkort og 1000kr cash i + jeg gav 1900,- for bare lommeboka! D&G.. Jævla surt:(

Ahh, moro:)

Så utrolig kjipt da, er lissom det værste og miste.

Har mistet telefoner og div, men heldigvis aldri lommeboka.

Pluss at jeg tar aldri ut cash, for det er så mange som knabber fra baklomma.

Får håpe en ærlig sjel finner den og leverer den til deg:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant utav det.. Egentlig skulle jeg ha 10000K H11 og 8000K H7, men jeg bestilte 10000K H7 og 8000K H11:op:

Uannsett, Xenon 8000K i spredere is on baby! Trengte ikke motstand eller noen ting.:D Dette var enklere enn jeg trodde gitt! Bilder kommer senere, jeg må bare flytte meg 3mil:)

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var enklere enn jeg trodde gitt! Bilder kommer senere, jeg må bare flytte meg 3mil:)

Ja, var ikke så tungt. Trudde også det sku være vanskeligere, var som henvist at det var "plug and play". Eneste var det at man måtte borre hull så ledningene kunne gå gjennom. :)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider