Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

jah, mottat? ikke moTTaTT:op:?

Hehe, mottatt..xD

Nok om det;)

Men hvorfor gir opp xenon da! Det er mye penere look enn vanlig halogen!:) hmm.. Hvis du er interessert.. Kan se om jeg klarer å få tak i en ekstra motstandsboks for en biiiillig penge, så kan du overta den jeg har liggende..:) Du dekker bare frakt + kostnaden for ÈN boks?:)

yeye.. nå er det kveld og natta på meg..:)

Natta folkens:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg prøvd nærmere på hvordan kitet skal på..

Jeg må til med vanvittig mye tilpassing på front- og bak deler, så jeg dropper kittet.. Det vil ta både dag og natt for å få alt 100% clean, så jeg dropper det. Er ikke verdt å begynne å lime såpass mye på orginaldeler, da det uannsett ikke kommer til å se 100% bra ut!

Jeg beholder bilen slik den er nå inntil videre så får vi se om det muligens dukker opp noe ved senere anledning.

Det blir nok uannsett bestilling av Xenon til spredere i løpet av neste uke.

Keep it clean :)

Du er vell klar over Det Kitte du har kjøpt er ment for B7 A4 ikke B6 :P

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vell klar over Det Kitte du har kjøpt er ment for B7 A4 ikke B6 :P

Jupp!;) Jeg har funnet utav det:op: Men jeg fikk det tho, så jeg har ikke tapt noe på det:D

Aequitas85

La meg tenke litt på saken:) !

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier tuuusen takk for tilbudet!:) Men jeg dropper det, for funker det ikke på Lego sin bil, så funker det hvertfall ikke på min. Nå går og sviver bilen 100%, og skal det dukke opp noe igjen så må jeg begynne å tenke litt lengre.

Men Takk nok en gang!:)!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier tuuusen takk for tilbudet!:) Men jeg dropper det, for funker det ikke på Lego sin bil, så funker det hvertfall ikke på min. Nå går og sviver bilen 100%, og skal det dukke opp noe igjen så må jeg begynne å tenke litt lengre.

Men Takk nok en gang!:)!

So, what u gonna do with all the xenon? :D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at bremsene må skiftes uannsett, så den feilmld er nok riktig. Jeg har snakket med Møller, og må nå bare bestille time, så Xenon forblir på bilen inntil videre:)

Men jeg har et 10000K kit Med H7 sokkel tilsalgs! Uåpnet.

Send PM om intr!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på EU kontroll med bilen min er litt skeptisk med tanke på jeg har sota ruter helt fram hvordan det blir tatt i mot på EU kontroll noen med noen erfaringer ang dette? JeanDaniél du har jo soting helt fram hvor går du på EU

Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på EU kontroll med bilen min er litt skeptisk med tanke på jeg har sota ruter helt fram hvordan det blir tatt i mot på EU kontroll noen med noen erfaringer ang dette? JeanDaniél du har jo soting helt fram hvor går du på EU

bare senk rutene helt ned når du skal på kontroll og si att de ikke fungerer, =) hehe, lov å prøve:bump

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det:) Så lenge du ikke går til NAF så går den glatt igjennom:) Det kan være at de sier til deg at du må fjerne den, men det etter kontrollen er godkjent, hvis de er greie.

Uansett så klarer du å lure deg unna på et hvis! Du kan feks si: Denne ble levert med orginal toning;) De har ikke sjangs til å finne ut om det er fakta eller ikke.

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider