Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

haha, fine! Ja jeg er 100% enig:)! vasker den minst 2ganger i uka:op:

 

Har du skinn eller stoff? problemet med Audi stoff interiør er skjoldene.. De kommer og går når det passer:op: Men er ikke prob å fjerne tho=)

 

Det er bra=)) Jeg vasker også 2 dager i uka i snitt, er ganske syk den veien..Så vidt folk får ta på bilen hehehe :D Stoff seter jeg har, og kommer jo faen skjolder bare en får en dråpe vann på setene fra regnvær når enn åpner døra..Tøff bikje, jeg har også en tøff liten rakker som springer rundt her :D

 

allright!:) Ja Stemmer.. Audi interiør er no dritt, men fantastisk lett å støvsuge og rense:) Hva hund er det du har?:) Liker den lille svarte som springer rundt med lakkereren:op:!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som dere vet fikk "Canvas Eye" et lag med lakkforsegling for en liten mnd siden, i dag fikk jeg påskefeelingen og tok hele bilen nok en gang, nå har den 2 lag med lakkforsegling, 100% rene dørkarmer, vinduer, stoler og matter:)

 

Når jeg var på vei ut med digitalkameraet så kom tåka og solen forsvant blant skyene, men her er hvertfall noen bilder av bilen utvendig, litt for mørkt for interiør bilder..

 

CIMG5086.jpg

 

CIMG5087.jpg

 

CIMG5084.jpg

 

CIMG5079.jpg

 

CIMG5082.jpg

 

CIMG5081.jpg

 

CIMG5088.jpg

 

CIMG5089.jpg

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

allright!:) Ja Stemmer.. Audi interiør er no dritt, men fantastisk lett å støvsuge og rense:) Hva hund er det du har?:) Liker den lille svarte som springer rundt med lakkereren:op:!

 

Ja er stilig den bikja til kameraten min. Jeg har en søt liten terrierblanding på 2 år, det var han som driver lakkereren sin inntil i høst, da fikk han den svarte hunden og det funka ikke med de to hundene sammen i lengden så jeg overtok den andre hans. Angrer ikke ett sekund:D

 

Fine bilder, bilen din hadde fått riktig glans til påsken, veldig fin:) Så bilen din ved forus bilpleie når jeg var hos lakkereren i dag. Jeg kjørte en annen bil da så hadde ikke så mye å fleshe med;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja er stilig den bikja til kameraten min. Jeg har en søt liten terrierblanding på 2 år, det var han som driver lakkereren sin inntil i høst, da fikk han den svarte hunden og det funka ikke med de to hundene sammen i lengden så jeg overtok den andre hans. Angrer ikke ett sekund:D

 

Fine bilder, bilen din hadde fått riktig glans til påsken, veldig fin:) Så bilen din ved forus bilpleie når jeg var hos lakkereren i dag. Jeg kjørte en annen bil da så hadde ikke så mye å fleshe med;) hehe

 

Herlig med hund:) Er mye selskap i dem, + de er kjekke å ha med på tur:) hehe

 

Ja, nå er det klar til å parkeres i garasje mens jeg er borte.:)

Stemmer, den stod vel parkert blant de andre bilene når du så den? Da var den skitten asså! Men får håpe det holder seg tørt på veiene frem over! er møkk lei regnet her nede.:(

Det er ikke calibra du kjører sant?

 

Edit:

 

et par bilder til fra ikveld:

 

DSC00754.jpg

 

DSC00755.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikjer er utrolig mye selskap i, utrolig gøy å ha med på tur og sånn=) Ja bilen din sto midt blant andre biler, så den på lang avstand:) neineineinei du hadde faen ikke fått meg i en calibra! Jeg kjører ikke andre biler enn min egen normalt, men i dag lånte jeg en 2008 Volvo XC70 som er mine foreldre sin, jeg skulle hente en tilhenger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikjer er utrolig mye selskap i, utrolig gøy å ha med på tur og sånn=) Ja bilen din sto midt blant andre biler, så den på lang avstand:) neineineinei du hadde faen ikke fått meg i en calibra! Jeg kjører ikke andre biler enn min egen normalt, men i dag lånte jeg en 2008 Volvo XC70 som er mine foreldre sin, jeg skulle hente en tilhenger:D

 

Jupp, og du hadde solbriller på deg right? Du kjørte inn til bilpleien og snudde ved garasje portene?

 

Takk:) Det var så jævla fint lys ute og jeg hadde ikke kamera med meg så det ble bilder med mobil tho..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du for engang skyld legge ut et bilde av bilen når den er skitten? :) Jeez. Tør nesten ikke ut å legge ut bilder av bilen når din nærmest er støvfri every fucking day!

 

 

hehe, Vedlikehold kamerat:) Nei, det hender min også er skitten, men jeg HATER det så det blir ganske ofte vasket for å si det sånn..:op:

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, daså:) hehe

 

Skal dere innom i påsken eller? tenker på fridagene:)

 

Må innom en tur og ta samboerens Z3 på fredag eller lørdag..

Kunne jo kommet bortom så jeg kunne fått sett litt på doningen din:D Håper du får lyktene snart!!!:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal innom ganske mye i påsken, lakkereren skal jobbe en del alle dagene. planer om å få lakkert hekkskjørtet i løpet av påsken og så det blir bra. Kan være jeg står litt hos de og bilpleier audien og. Hadde jo vært morro om vi hadde møttes der borte sånn vi kunne tatt en prat og sett på bilene:D Bare til å hinte litt når du vet du skal bort over:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal innom ganske mye i påsken, lakkereren skal jobbe en del alle dagene. planer om å få lakkert hekkskjørtet i løpet av påsken og så det blir bra. Kan være jeg står litt hos de og bilpleier audien og. Hadde jo vært morro om vi hadde møttes der borte sånn vi kunne tatt en prat og sett på bilene:D Bare til å hinte litt når du vet du skal bort over:D

 

Allright!;) Ja, jeg skal gi lyd jeg=) Nå reiser jeg jo på søndagsformiddag og kommer hjem onsdagskveld, og henter hund så jeg regner med jeg er på plass fredag eller lørdag, men jeg gir en lyd her inne jeg:)

 

Har du gode priser hos dem du, eller gjør de det gratis? Jeg skulle fått fjernet noen renninger under hekken.. Jeg klarer det vel egentlig selv med ullpad, men vet du hva de bruker for det?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder:) Lå bak en ganske lik A4 STV i dag, jeg tror kanskje at det kan bli min neste bil!:D Pene biler;)

Har du vurdert å montere annet enderør på bilen din? Tror et 2x80mm hadde gjort seg!:)

 

aha, skal du kjøpe deg ny:)?

 

Hmm, har tenkt på 1 på hver side, men jeg gidder ikke legge ut mer penger akkuratt nå.. Har nok å betale mtp garasjen hjemme osv..

 

2x80mm? DVS ved siden av hverandre da eller? Skulle hatt en som fylte utsparingen mer..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår