Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Allright!;) Ja, jeg skal gi lyd jeg=) Nå reiser jeg jo på søndagsformiddag og kommer hjem onsdagskveld, og henter hund så jeg regner med jeg er på plass fredag eller lørdag, men jeg gir en lyd her inne jeg:)

 

Har du gode priser hos dem du, eller gjør de det gratis? Jeg skulle fått fjernet noen renninger under hekken.. Jeg klarer det vel egentlig selv med ullpad, men vet du hva de bruker for det?

 

Helt topp, jeg er sikkert innom til neste helg uansett, men jeg følger med her inne å ser om du hinter videre når du har kommet hjem fra turen:) Du kan få de til å se på renningen under hekken, usikker på hvilke priser de har på sånne ting, det er jo ingen sak å fikse så det er sumbolske summer:) Hekken min er så liten jobb at jeg får en fin avtale, er med på jobben og hjelper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha, skal du kjøpe deg ny:)?

 

Hmm, har tenkt på 1 på hver side, men jeg gidder ikke legge ut mer penger akkuratt nå.. Har nok å betale mtp garasjen hjemme osv..

 

2x80mm? DVS ved siden av hverandre da eller? Skulle hatt en som fylte utsparingen mer..

 

Ja, de er irriterende dyre, så jeg avventer det litt jeg også..

Tenker også dobbelt utløp (en på hver side), men de koster fra 6000kr og opp!

 

2x80mm er to ved siden av hverandre ja:)

Biltema har et ovalt enderør som sikkert passer perfekt i utsparingen!:) Koster ca 150kr hvis jeg husker riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er irriterende dyre, så jeg avventer det litt jeg også..

Tenker også dobbelt utløp (en på hver side), men de koster fra 6000kr og opp!

 

2x80mm er to ved siden av hverandre ja:)

Biltema har et ovalt enderør som sikkert passer perfekt i utsparingen!:) Koster ca 150kr hvis jeg husker riktig:)

 

Jeg har faktiskt et ovalt liggendes hjemme! Takk for påminnelsen!:)

 

Ja, jeg fikk pris på 6000K hos Svendsen.. Er absolutt ikke villig til å betale den summen nå, for når garasjen er oppe, og pengene kommer inn skal jeg ha meg A3 8L med 2x S-line og 2.0TDI !!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allright:) Ja, kan høre med dem, prøver først litt selv med sliping:)

Jeg gir deg en PM når jeg vet noe mer så ser vi om vi møtes der borte;)

 

Helt topp, jeg følger med i "postkassen" min så møter jeg deg der borte:) Håper lyktene mine kommer snart, har ikke høst noe fra NBS men de bruker å være nokså kjappe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp, jeg følger med i "postkassen" min så møter jeg deg der borte:) Håper lyktene mine kommer snart, har ikke høst noe fra NBS men de bruker å være nokså kjappe..

 

Jeg hadde ringt å purra jeg..(men så har jeg sinnsykt liten tålmodighet og ting skal komme sjapt sjapt sjapt!) Holder dem ikke til i Øst da? Skal ta maks 5dager i Norge..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8L?:) Du skal ikke ha den 8P da?:)

 

tenkte på det når jeg skreiv.. Er det 8P eller 8L:op: Men ja stemmer 8P:D Hadde en 07mod i dag som jeg hadde rebehandling på, FY FAEN den var seriøst strøøøøøøken i lakken! Ikke en jævla ripe, ikke en gang på panseret og denne var svart som din!:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det når jeg skreiv.. Er det 8P eller 8L:op: Men ja stemmer 8P:D Hadde en 07mod i dag som jeg hadde rebehandling på, FY FAEN den var seriøst strøøøøøøken i lakken! Ikke en jævla ripe, ikke en gang på panseret og denne var svart som din!:D

 

Når du sier at den var strøken i lakken, så må den være det:op: Du er svært svært nøye du!:P Liker at du er nøye med vedlikehold, men du må jo ha en slags bilpleie-mani eller fobi mot skitt for bilen din er jo skinnende blank på alle bildene!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt å purra jeg..(men så har jeg sinnsykt liten tålmodighet og ting skal komme sjapt sjapt sjapt!) Holder dem ikke til i Øst da? Skal ta maks 5dager i Norge..

 

Hehe samme her, jeg har purra mange ganger på tidligere bestillinger fra de. De holder til i Lierskogen så skal ikke ta mange dagene. Har gått langt over en uke siden jeg sendte lyktene i retur og kjenner jeg begynner å bli veldig grinete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier at den var strøken i lakken, så må den være det:op: Du er svært svært nøye du!:P Liker at du er nøye med vedlikehold, men du må jo ha en slags bilpleie-mani eller fobi mot skitt for bilen din er jo skinnende blank på alle bildene!;)

 

hehe, nei SÅ nøye er jeg ikke, men jeg liker at det er blankt og pent:) Og ja, den var Strøøøken:D!:D

 

Spagarage

 

hmmz, service er gøy, men dårlig service er ikke så gøy.. Ting tar tid.. Det tar 4-5dager å få levert en pakke fra Hong Kong til Norge, men fra Norge til Norge så tar det jo faen meg mnd!:(

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke noe særlig kunnskap egentlig, du må bare vite hva som er hva, og hvordan en skal korrigere en lakk:) Veldig enkelt. Jeg var jo helt fersk og hadde aldri rørt en maskin før, helt til jeg begynte 16.oktober 08 Hos Bilpleien som utplassering hver torsdag fra skolen. Jeg fikk deltidsjobb og det ble mer jobbing enn bare 1 dag i uken, da gikk det kanskje 45min på å bare lakkrense en bil, men i dag er det gjort på 10min om den er nokså fin. Kom på A4 treffet så kan vi shine opp din litt:) Du vet hvordan du skal bruke en maskin sant? Kan du det, og du har produkt så kan du shine opp en bil;):) So easy is that:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår