Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger ikke noe særlig kunnskap egentlig, du må bare vite hva som er hva, og hvordan en skal korrigere en lakk:) Veldig enkelt. Jeg var jo helt fersk og hadde aldri rørt en maskin før, helt til jeg begynte 16.oktober 08 Hos Bilpleien som utplassering hver torsdag fra skolen. Jeg fikk deltidsjobb og det ble mer jobbing enn bare 1 dag i uken, da gikk det kanskje 45min på å bare lakkrense en bil, men i dag er det gjort på 10min om den er nokså fin. Kom på A4 treffet så kan vi shine opp din litt:) Du vet hvordan du skal bruke en maskin sant? Kan du det, og du har produkt så kan du shine opp en bil;):) So easy is that:)

 

Jeg tørr ikke begynne i frykt for å gjøre feil og lage riper, etc! Må nok begynne på en gammel bil og prøve meg frem!:)

Øve mye før jeg begynner på min egen (Som forøvrig er bra i lakken) :D Har ikke maskin, har ingen kunnskap om disse maskinene eller produktene..Må vel kanskje sette meg litt inn det! A4 treff?:) Hvor?:D Eneste problemet er at jeg ikke har A4 og at jeg har planer om å kjøre Stavanger-Kristiansand-Oslo-Fagernes-Bergen i påsken:)

Takk for tilbudet i allefall:D

 

God påske!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme, med 6 brett med Carlsberg, 18pk med Hustler energi drink, 5ruller snus, 2 flasker sprit, 5brett brus, og MASSE snop!:D

 

Damn jeg er sliten av å kjøre Stavanger - Skagen, Skagen - Tyskland, Tyskland - Skagen, Skagen - Stavanger..!! Men GØY!:)

 

Hunden er også hentet og leker som bare F rundt på stue gulvet her!:D :pimp

 

MEN, hadde fått brev fra Tollvesenet i Oslo og det står som følger:

 

 

Melding om ankommet ufortollet sending.

 

For Tollklarering av sendingen må følgende dokumentasjon vedlegges:

 

LEGG MED FAKTURA SOM VISER SENDINGENS INNHOLD OG VERDI.

UNNGÅ FORSINKELSE NESTE GANG - BE AVSENDER LEGGE SENDINGSFAKTURA UTENPÅ SENDINGEN! 2KLL

 

Dette vil vel si at jeg må sende en faktura til dem med innhold og verdi, samt jeg må betale toll grunnet verdien er høyere enn det som står.? (25 %?)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bikje, det er svingøy=)) Herlig kjøretur du har hatt, ingenting som er mer snadder:)

Hmm, trodde ikke du får straffegebyr, er jo ikke du som har glemt å legge ved synlig sendingsfaktura...

 

Takker:) Ja, den er helt i 100, men griner når den skal legges i bur, men alt må jo læres opp fra han er valp.

 

Tingen er at pakkene er merket som Gave med 140$ i verdi slik at jeg skal slippe toll avgifter, men forhandler har glemt å legge faktura på produktene utenpå esken, slik at tollvesenet har tvilt, og åpnet 2 kolli grunnet manglende info på innhold. Så nå må jeg ha en faktura fra selger slik at jeg kan vise verdi og hva som er i hver kolli til tollvesenet. Slikt å forstå:

 

Verdien som er merket på hver kolli er mye mindre enn den Egentlige verdi av innhold grunnet slipp av tollavgifter.

 

tog du den:)?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår