Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Fra skagen til Tyskland er det ca 400km og fra Stavanger til Skagen er det ca 300km.:op: Ruta er rett frem hele tiden på Autobanen i Danmark og over til grensa ved flensburg i Tyskland, så det er en veldig kjedelig tur, men fartsgrensa ligger på 110 - 130km/t, så jeg lå i 160km/t igjennomsnitt fra Tyskland til Skagen og 145km/t fra Skagen til Tyskland.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra skagen til Tyskland er det ca 400km og fra Stavanger til Skagen er det ca 300km.:op: Ruta er rett frem hele tiden på Autobanen i Danmark og over til grensa ved flensburg i Tyskland, så det er en veldig kjedelig tur, men fartsgrensa ligger på 110 - 130km/t, så jeg lå i 160km/t igjennomsnitt fra Tyskland til Skagen og 145km/t fra Skagen til Tyskland.

 

Høres ut som en tur jeg også må ta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra skagen til Tyskland er det ca 400km og fra Stavanger til Skagen er det ca 300km.:op: Ruta er rett frem hele tiden på Autobanen i Danmark og over til grensa ved flensburg i Tyskland, så det er en veldig kjedelig tur, men fartsgrensa ligger på 110 - 130km/t, så jeg lå i 160km/t igjennomsnitt fra Tyskland til Skagen og 145km/t fra Skagen til Tyskland.

 

Hvor mye koster ferga (2 personer + bil) mellom Kristiansand og Hirtshals?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster ferga (2 personer + bil) mellom Kristiansand og Hirtshals?:)

 

http://www.colorline.no Superspeed 1

 

Dagstur 2pers + bil koster 355,- ser det ut som:

 

http://www.colorline.no/pages/booking/calendar.faces?dateOut=0904&dateHome=0904&roundtrip=y&lineOut=KRIS%3AHIRT&lineHome=HIRT%3AKRIS&productcode=127&colorclub=n

 

:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ordnet tollproblemene da:)

Skal du til bilpleien i morgen eller noe?

 

var innom i dag, for å vaske av noe måkebæsj på bilen, men hadde helt glemt ut at det skulle legges ny proxy på gulvet, så jeg fikk steamt av den og tørket.

Håper dem blir ferdige til hvertfall søndag slik at jeg kan få shinet opp kona sin bil. :)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en trøst med at produktene er på hold så gikk jeg for innkjøp av masse nye pærer til bilen i dag da parklyset på venstre side har tatt kvelden, og jeg tenkte det var på tide å skifte ut de orginale cupe lysa med noe mer flashing:) følgende er bestilt og betalt:

 

x3 = 2pcs 161 168 194 W5W Inverted LED (White) Wedge Bulbs

x2 = 1pc 42mm 211 212 214 HP LED (Xenon White) Festoon Bulb

x2 = 1pc 36mm 3175 High Power LED (HID White) Festoon Bulb

x2 = 2pcs T10 W5W Wide Angle 4 LED (Xenon White) Wedge Bulb

x2 = 2pcs 501 W5W Wide Angle 6 LED (White) Dash Wedge Bulbs

 

Alt er fra denne selgeren som jeg har vært borti før:

http://stores.ebay.com/warden-jp2002

 

Han leverer på maks 7dager og svarer på mail! :)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer stemmer:) Hvis det er oppholdsvær på søndag så skal jeg bort å ordne noe hos lakkereren. Bilen var klar etter vårshine på fredag men vi gikk på fylla i går (samboeren er på påskeferie:D) å i dag regner det så da får bilen stå i garasjen:)

 

ahh, tok du vårshinen selv der ute ?:)

Har du fått lakka hekken eller?

 

ja huff for et møkkavær idag:( Men varmt er det !

Må ut på plantasjen en tur å handle gare til hunden.=)

 

Håper på at alt er klart til morgen, jeg får kjøre meg en tur ut for å se hvis finværet er med meg.:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, tok du vårshinen selv der ute ?:)

Har du fått lakka hekken eller?

 

ja huff for et møkkavær idag:( Men varmt er det !

Må ut på plantasjen en tur å handle gare til hunden.=)

 

Håper på at alt er klart til morgen, jeg får kjøre meg en tur ut for å se hvis finværet er med meg.:)

 

Jeg har stått i 3 dager med bilen, vasking og claying, korrigering, 2 x lag med carnuba wax pluss masse detaljering som jeg skal nevne på tråden min når jeg har fått lagt inn bilder.

 

Har ikke fått lakka hekken da det har vært liten tid og de på lakkereren fikk inn noe som hastet. Men vi fikser lakk på hekken når tid som helst nå over påske..

Hehe jeg kjører ikke bilen nå i dette fuktige været, skal nyte blank bil på veien noen dager før jeg skittner til bilen:) Men skal uansett innom lakkereren imorgen så da bør det være fint vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, såpass! Hvorfor hiver du ikke på med lakkforsegling ?:)

Hiv inn bilder å få gang!:)

 

Ja håper også på fint vær i morgen slik at jeg kan komme meg ut å jobbe litt.. Påske er dønn kjedelig.! Er møkk lei av å bare være hjemme..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter kjørte jeg med 2x lag med meguiars lakkforsegling og 1x lag med P21s Carnauba wax, men denne gangen ville jeg se hvordan glansen ble med kun å kjøre med Carnauba wax. Har planer om teflonbehandling av lakken til høsten så da holder det med å ha wax på bilen nå, evt. legger jeg på lakkforsegling selv til høsten.

Ja påske er gørr kjedelig, går snart rundt meg selv her, serlig når samboeren og bikkja er på påskeferie med svigers..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske og veldig lite å gjøre, og etter å ha lekt med en valp hele dagen så må man ut å leke litt med bilen også, så jeg fant frem noen pinolpærer 18 x leds Xenonwhite som jeg bestilte for leeenge siden og monterte litt i cupe lys. Fant også ut at det er vanlig glass sokkel i dør/karm lysa og vanlig H6W sokkel i de små lese lysa i cupe. Så dette blir også bestilt i løpet av uken.

 

Eller så har jeg selvfølgelig tatt litt bilder, som alltid er gøy:)

 

Bagasjedør:

 

CIMG5121.jpg

 

CIMG5122.jpg

 

Front cupe:

 

CIMG5124.jpg

 

CIMG5125.jpg

 

Edit:

 

Skal ta noen bilder når det blir mørkt slik at dere kan se den virkelige effekt på disse pærene!;):D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår