Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet

JeanDaniél

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre at du spyler der sola ikke skinner :) Som du sier så er det jo viktig å få spylt der og, noe jeg bør prioritere i nærmeste fremtid ;)

Off, ja jeg tenkte jeg måtte gjøre noe i dag, for dritten er ganske synlig hvis en ser opp i buen.:) Er tiltak, men det må gjøres av og til det også..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ja jeg tenkte jeg måtte gjøre noe i dag, for dritten er ganske synlig hvis en ser opp i buen.:) Er tiltak, men det må gjøres av og til det også..

Ja det fresher opp. Jeg har gått i tankene å ta av hjulene å spyle å skure hjulbuene godt, og forsegle de slik at det ser smooth ut der og. En lite prikk over i`en det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johansen_87

Ja, har ikke tid til å gå ut så da blir det finpleie av bilen som vanlig:op:

Meget pen bilen din. Kledde felgene veldig bra :)

Takk for det:) Er fristet til å kjøpe nye, men har tatt en besluttning på at jeg heller venter og kjøper ny bil når lommeboken er litt spart opp igjen:)

Spagarage

Ja, må av med hjula jeg også for å gjøre den siste prikken:) Tenkte å gjøre det i løpet av neste helg en gang hvis jeg får tid:) Vi kan ta det i sammen på bilpleien feks, litt kjekkere å være 2:)

Har vært en stund på jobben i dag, måtte ta kona sin bil så det tok litt tid kan man si:op: Må være ekstra nøye da, så det ble 2 x polering + lakkforsegling:D

Syv sover!:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, liker 2xpolering, får rensa skikkelig da og bort med kjedelige riper :) Er alltid kjekkere å være 2 ja, kan tøyse å tulle litt da heheh:D Hadde vært greit å fått gjort det neste helg faktisk, med ett lite forbehold om at jeg er i form da..Skal i en fuktig bursdag på fredag :D Wooiiiii :)

Btw, neste gang jeg skal korrigere litt og polere, så skal du få gjøre jobben :D good=)) hehe

Endret av Spagarage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, liker 2xpolering, får rensa skikkelig da og bort med kjedelige riper :) Er alltid kjekkere å være 2 ja, kan tøyse å tulle litt da heheh:D Hadde vært greit å fått gjort det neste helg faktisk, med ett lite forbehold om at jeg er i form da..Skal i en fuktig bursdag på fredag :D Wooiiiii :)

Btw, neste gang jeg skal korrigere litt og polere, så skal du få gjøre jobben :D good=)) hehe

hehe, akkuratt:) Ja, men vi kan se det ann da;) Du gir meg bare en lyd du, Er ikke sikkert jeg heller orker, men vi ser det ann på været og form;)

hehe, du kan drømme også du?:op: Vi skal nok alltids få ordnet en god deal:) Nå som Garasjen begynner å ta form så er det ikke lenge igjen til jeg er oppe å går, og nå har jeg fått meg Støvsuger og spyler også, så mangler bare produktene som kommer neste uke, bone pad, og pad-holder til maskinen:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, akkuratt:) Ja, men vi kan se det ann da;) Du gir meg bare en lyd du, Er ikke sikkert jeg heller orker, men vi ser det ann på været og form;)

hehe, du kan drømme også du?:op: Vi skal nok alltids få ordnet en god deal:) Nå som Garasjen begynner å ta form så er det ikke lenge igjen til jeg er oppe å går, og nå har jeg fått meg Støvsuger og spyler også, så mangler bare produktene som kommer neste uke, bone pad, og pad-holder til maskinen:D

Sweet, ja vi skal nok ordne en god deal skal du se ;) Blir bra den der garasjen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg!:D I morgen skal vi forhåpentlighvis begynne på den ene veggen så det begynner virkelig å ta form:) Vi har allerede laget et vindu i glassbyggerstein, og kledd carporten utenpå, revet og bygget nytt tak. så nå er det bare noen dille ting igjen, men ser ut til at den er ferdig til Mai, men så må den males innv.:)

Edit: Da var Xenon kit bestilt! Regner også med at det ankommer en pakke fra Hong Kong til meg i morgen, Nye skilter på onsdag og resten av produktene på onsdag/torsdag:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi, dette blir jo en riktig spennende uke med mye skilting og produkter :D Det må jeg si, høres ut som det blir en trivelig og fin garasje :) Du vet at malerarbeid er kvinnfolkarbeid ;) Meen så skal det jo gjøres skikkelig så da ender jo vi gutta opp med å gjøre jobben allikevel ;):D

mhm! Cant wait!:D

Ja, stemmer, er kvinnfolkarbeid, men det må gjøres skikkelig. Heldighvis er samboer Dekoratør så hun er ganske nøyaktig og kan være med meg å male:) Tenkte jeg kanskje skulle ha grafitti også på den ene veggen.. (hmm).. Har du erfaring med sprayboks?:op:

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med bestilling av nye bremseklosser, MEN hvor i helvete finner jeg úber bra klosser til en OK penge? Møller er vel dyrt, men jeg vil ha Orginale og ikke noe biltema Shiiiit!

Thanks!

Hadde vel også gjort seg med nye skiver og kalippere?!:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med bestilling av nye bremseklosser, MEN hvor i helvete finner jeg úber bra klosser til en OK penge? Møller er vel dyrt, men jeg vil ha Orginale og ikke noe biltema Shiiiit!

Thanks!

Hadde vel også gjort seg med nye skiver og kalippere?!:D

sjekk ut http://www.brems.no

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider