Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Hehe får bare ta deg noen turer ut når sola har gått ned så skal du nok få flesha litt med xenonlysene dine;) Det var ikke planen at det skulle bli regn nå, men skal bli bra til helgen igjen da :)

 

Edit:

Men hey, da får jeg værtfall testa om baklyktene holder vannet ute :D

Endret av Spagarage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe får bare ta deg noen turer ut når sola har gått ned så skal du nok få flesha litt med xenonlysene dine;) Det var ikke planen at det skulle bli regn nå, men skal bli bra til helgen igjen da :)

 

Edit:

Men hey, da får jeg værtfall testa om baklyktene holder vannet ute :D

 

hehe stemmer!:op:

 

Huff regn er no dritt...

 

Edit:

 

Bilder fra i går.. (var visst veldig dårlige de også menmen, dere har sett Xenon og 09 skilter på en bil før) Slenger ut alt jeg.. Bilder er vel alltid gøy uansett..?

 

CIMG0937.jpg

 

CIMG0941.jpg

 

CIMG0943.jpg

 

CIMG0939.jpg

 

CIMG0949.jpg

 

CIMG0948.jpg

 

CIMG0946.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Jeg er fult enig, skiltene gjorde mer enn jeg trodde gitt!! Syntes det ble kjempe med xenon også, men lurer på om jeg heller skulle hatt 8000K i nærlysa også.. (hmm..)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir liksom mer clean med nye skilt=) Jeg har ikke greie på lysstyrkene i xenon, du har 6000K nå, blir det sterkere med 8000k? :D

 

hehe, jo mer "K" som er Kelvin jo blåere lys, bulb_color.gif

 

Jeg har 6000K i nærlysa som jeg monterte i går, og 8000K i spredere. Dvs, 6000K er mye hvitere enn de i sprederne:op:

 

Fatter?=)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright, ja den er jeg med på=) Bildene ga en ganske god fargeorgie=)) hehe. Rett og slett så må du tipasse nærlysene til sprederne:)

 

Edit:

Når jeg studerer bildene av bilen din fra i går så ser jeg at nærlysene er litt hvitere=) Men tenkte ikke over det før du nevnte det :)

 

Thomas, enda hangover du eller?:D

 

Stemmer:) Jeg lurer på om jeg skal koble til et 8000K kit heller, men syntes det er litt kult med litt kontraster også..

 

Du ser lysa mye bedre i virkeligheten.:) Samboeren mener jeg skal ha likt oppe og nede, men vet ikke jeg ass.. hmmz..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha er ikke kødd en gang, har hatt en skikkelig blåmandag i dag, skal holde meg på vannvogna en stund nå :D Har lyst å se bilen din live før du eventuelt skulle bytta til 8000k, da får jeg sett forskjellene. Før jeg har sett det live så kan jeg ikke komme med en kommentar på kontrasten:)

 

hehe, tror du har godt av litt søvn jeg:) Tror ikke det blir bytte med det første hvertfall. Må få litt innvendinger fra andre osv først:) Ble ikke noe Cupé kobling i dag orker rett og slett ikke å gå ut i dette dritt været, men håper på klar himmel og sol imorgen:)

 

Har du fått noe dugg i baklyktene til nå eller har det godt fint?:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg fortsatt å ha 6000K i nærlysene, JD. Hadde 8000K på B5'en jeg hadde, var ikke fornøyd med lyset, selv om det så "kult" ut. Har 6 og 8 som deg nå, liker at det er litt kontrast også:)

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg fortsatt å ha 6000K i nærlysene, JD. Hadde 8000K på B5'en jeg hadde, var ikke fornøyd med lyset, selv om det så "kult" ut. Har 6 og 8 som deg nå, liker at det er litt kontrast også:)

 

Thanks, var alt jeg trengte å høre, da beholder jeg lysene slik dem er:D Er enig med kontrasten, det utgjør mye og ser penere ut:)

 

Fina knekkebrøe!:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikke akkurat overskudd med søvn etter helgen. Ser frem til langhelg nå=)

Jeg skal værtfall komme med innvendinger før du gjør noe med det :) Er meldt litt regn i morgen, men ellers sol resten av uka :D Jeg har ikke fått noen ting dugg i lyktene. Bilen har stått ute i hele dag i regn og har vært ute på noen ærender etter jobb, men lyktene er like tørre så håper de holder koken :) Hvis ikke har jeg en plan, da skal jeg ha S4 lister i retur :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikke akkurat overskudd med søvn etter helgen. Ser frem til langhelg nå=)

Jeg skal værtfall komme med innvendinger før du gjør noe med det :) Er meldt litt regn i morgen, men ellers sol resten av uka :D Jeg har ikke fått noen ting dugg i lyktene. Bilen har stått ute i hele dag i regn og har vært ute på noen ærender etter jobb, men lyktene er like tørre så håper de holder koken :) Hvis ikke har jeg en plan, da skal jeg ha S4 lister i retur :) hehe

 

 

hehe Nice!:D Skal du ut på noe 1.Mai btw..? Er vel et form for treff ved Maxi el..?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår