Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Mai har jeg ingen planer. Bruker å være treff på Maxi ja så er vel ikke feil å stikke ned å lage litt liv :D En kamerat var i Oslo på fredag å hentet seg en sleip SRT-10 (pickupen med Vipermotor) så han skal nok ut å vise bilen sin tenker jeg..

 

ahh, fett, bra noen har penger:D håpte det skulle være et form for VACN treff, så vi kunne stikket innom en time å 2, men ser ikke ut som det er noe før 8mai..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke så forbanna dyre egentlig. 1. Mai er hovedsaklig amcar på MAxi tror jeg, derfor kameraten min antagelig skal der, han var værtfall der med en annen bil i fjor. Hva skjer 8. Mai? :D

 

Tok feil av datoen, 3.mai er det vårslipp med lokallaget her i Stavanger. Er du med?:)

 

Da blir det kolonnekjøring rundt forbi her i området med Audier og VW:)

 

Søndag - 3 Mai - Vårslepp - Møter på Kvadrat Kl: 12.00 - Felles "cruising" i distriket

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var på vei til skolen så fikk ikke tid til å virkelig teste gassen, skal ut å kjøre en tur nå om 30min så skal se om jeg finner ut noe.. Kan godt være et engangs tilfelle også..? Uansett, har dette noe med motor, eller elektronik å gjøre så regner jeg med at jeg får det igjen på garantien..:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. Irriterende når sånt skjer selvom det er engangstilfelle. Sitter og gnager deg i bakhodet konstant. Tenker hele tiden "Hva var det?" Håper ikke det er noe større problem da. Men alle problemer kan løses :)

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. Irriterende når sånt skjer selvom det er engangstilfelle. Sitter og gnager deg i bakhodet konstant. Tenker hele tiden "Hva var det?" Håper ikke det er noe større problem da. Men alle problemer kan løses :)

 

Enig, klarer ikke lavære å tenke på det.. (hmm.)

 

Alt kan løses, men det koster som regel også.. Vil ikke legge i mer penger på denne kjerra nå! Vil ha ny...

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Ting tar tid. Og tid er penger :) Du får sjekke litt ut og oppdatere oss om hva det kan ha vært.

 

Hva er planen? Noen spess. bil du har lyst å bytte til?

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Ting tar tid. Og tid er penger :) Du får sjekke litt ut og oppdatere oss om hva det kan ha vært.

 

Hva er planen? Noen spess. bil du har lyst å bytte til?

 

 

Will do:)

 

hmm, nei har tenkt lenge på å selge, men får ikke riktig pris..

Tenkte meg en A3 07+ 2.0TDI med Full S-line eller en B7 sedan med full S-line 1.8TQ eller 2.0TDI. :)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår