Gå til innhold

Stene's Audi A4 1.8T (NY: Styling)

Ranger emnet

stene

Anbefalte innlegg

oooh, det var såååå godt! simpelt å montere lyktene også! Men anbefaler deg å klippe vekk kontakten som er for 2000mod+ og skjøte ledningene. Ellers blir det ikke vantett!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

god ide! takk for tipset. tenkte å kline på med ekstra silikon også; al3x-style :) så unngår jeg kanskje også eventuelle duggproblemer. Damn! Det er ikke lett å sitte hjemme å se på lyktene, men ikke montere de.. hehe. Bestilte meg 4x H1 xenonpærer og chrome blinklyspærer i dag også så blir det perfekt :)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 h1:O:O? jeg har fått dugg i mine! Men gidder ikke gjøre noe med det... (enda) :P

4x H1 ja.. Må jo ha xenon både nærlys og fjærnlys :) Etter vill diskusjon om hvilken kelvin styrke som er best (i en annen tråd) så bestemte jeg meg for å løse 'myten' en gang for alle så bestilte like gjerne 2x 6000K og 2x 4300K :) De kommer vel til uka regner jeg med (evt uka etter), men det er ikke hastverk så lenge bilen ikke ble Eu-ok og må på etterkontroll.

DUGG?? føkk!! Da får kline på masse ekstra silicon da. Jeg pleier å vaske bilen en del så duggen vil nok ikke være lett å holde unna hvis de er såå sensitive.

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kom bare i ene lykta. Glasset er tettet med silicon fra før, men det er noen lufte hull bak på lykta for å få ut varme antagelig. jeg mista en av de gummi dingsene som står bak på de hullene. Antagelig dær problemet er.

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dugg i lykta skylles at den ikke er helt tett mellom "glasset" og resten, som regel er det ett par hvite eller svarte propper bak på lykta som må tas ut for at duggen skal forsvinne. så lenge de proppene er i, så kommer fuktigheten inn, men ikke ut, tar du/dere ut proppene så vil duggen bli borte:D

4300k er hvit(kanskje så hvit at det kan se ut som det er gulskjær?) mens 6000k har blåskjær i seg.

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6000k. Er fornøyd =D Synes også 8000 var bra! Forskjellen fra 4300k til 8000k er ikke så stor at det utgjør så veldig mye. Men den diskusjonen skal vi ikke ha i denne tråden ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg skjønner ;)

Skal legge ut et bilde med og uten lyktelister, slik at dere kan få avgjøre hva som er finest. Jeg er usikker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende det tar ett par dager før doggen går bort, hvis det er endel fuktighet i dem.

hehe, har ett par øyelokk liggene i bilen, ferdig lakkert, men veit ikke om jeg skal ha dem på heller.. bilen ser "sintere" ut, men om det er penere klarer jeg ikke bestemme meg for..

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider