Gå til innhold

Stene's Audi A4 1.8T (NY: Styling)

Ranger emnet

stene

Anbefalte innlegg

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig er det Penest med agressive Øyelokk(men nå hadde ikke jeg rakka ned på det jeg har da:D) vet ikke helt om du spurte Al3x men du finner de agressive Øyelokkene på Nbs for 700kr men du må se på audi a4 fra 99mod og oppover for øyelokkene er beregnet for Facelift lykter:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo av gummi(og skal være fleksibel), så nesh.. Men tema på bilen er svart og grått, ble ikke stygt med svarte lister, eller hva? Bagatell? =) (PS: senk i tr.heim by er: UMULIG!!!!!!!) Så det blir det ikke noe av, eneste jeg kan finne på er å kjøpe noen senkefjører og senke den 20mm eller noe. Humpene er helt syke, og det er hull i veiene overalt! Så jeg styrer unda senkesett ;)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bare send ett bilde i stor oppløsning og si hva du ønsker ;)

Ville hatt noen fete effekter evt, en kul bakgrunn på dette her hvis det er mulig?:)

http://i275.photobucket.com/albums/jj296/Jeandaniel90/CIMG4202.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo av gummi(og skal være fleksibel), så nesh.. Men tema på bilen er svart og grått, ble ikke stygt med svarte lister, eller hva? Bagatell? =) (PS: senk i tr.heim by er: UMULIG!!!!!!!) Så det blir det ikke noe av, eneste jeg kan finne på er å kjøpe noen senkefjører og senke den 20mm eller noe. Humpene er helt syke, og det er hull i veiene overalt! Så jeg styrer unda senkesett ;)

Ok... Selvom de er fleksible og av plast er det mulig å lakke dem, synes ikke det er stygt å la dem være sorte. Det er som du sier en bagatell, men det kunne vært kult om du gjorde det.:thumb

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider