bilkristian Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja, jeg visste nå ikke helt hvor jeg skulle poste dette, da. Jeg vurderte å spørre, men nei. Bildet er litt tåkete siden det er tatt med kamera, for scanneren funker ikke.. :/ Forressten. Moderator, flytt denne til riktig forum hvis dette er feil. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fin tegning, men du kan ta bort håntaket du har laget for det er ikke der. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fin tegning, men du kan ta bort håntaket du har laget for det er ikke der. Nei, ser man det. Takk for at du sa fra! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 stilig! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 sweet , ikke verst i det hele tatt =) men kunne forbedret hjula ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Nei, ser man det.Takk for at du sa fra! Nøkkelhullet er der da, beklager at jeg ikke sa fra når jeg ba deg ta vekk håndtaket:hellothere: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg