Gå til innhold

Hva slags musikk hører dere på når dere er ute å cruiser?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Når jeg først er ute med fårrden har jeg somregel Turboneger, Amulet, Fear Factory,The Hellacopters, System of a down og av og til Rammstein på høyt støynivå.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafè del Mar! mixet fet chillout musikk ;)

Digg cruisemusikk, får deg til å glemme kø, tyske bobiler, lastebiler og annet dritt i veibanen.

mmmm :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Jeg hører for det meste på radio hvis jeg ikke hører på motoren min. Jeg "cruiser" (loder) ikke så mye heller. :)

Hvis jeg skal kjøre langt så tar jeg kanskje med noen CDer:

AHA

Kent

Bel Canto

Massive Attack

Faithless

Bjørk

Jeg har ikke noe bra anlegg og prioiterer det heller ikke i bilen min. :) Men i stua, derimot...

wheels02.gif

Min 3S-GE. SUGEMOTOR!

Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glmete å skrive det i sted at når jeg hører på radio så er det gjerne Cøntry og Apera som kommer ut av høytelerne hehe nei da det er ikke det bare tuller med dere jeg. Er litt stille her i dag oxo har jeg lyst til å dra oppover til Våler å kjøre bil :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg går det mest i musikk basert på punk/emo/indie, tyngre rock, elektronisk musikk som f.eks drum&bass, jungle, trip hop, en del hip hop o.s.v

Jeg er rimelig mangfoldig kan du si, men jeg har en forkjærlighet for det eksperimentelle, ting som ikke er så mainstream.

Noen eksempel:

NoFX

The Ataris

Jimmy Eat World

Jawbreaker

Alkaline Trio

Grandaddy

System Of A Down

Deftones

Massive Attack

Portishead

Sunny Day Real Estate

Ta en titt på Leedsfestival hjemmesiden. Vurderer seriøst å dra dit, for der er det masse masse masse heftig musikk på gang. Noen som blir med?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider