drturbo Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hvor mye er realistisk å få igjen for 6 glassblåste Pirelli P slots? Alle er glassblåste og har senterkopper. 6x14 et38 4x100pcd. Jeg er nødt til å kvitte meg med noen felger snart, har altfor mange. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hvor mye er realistisk å få igjen for 6 glassblåste Pirelli P slots?Alle er glassblåste og har senterkopper. 6x14 et38 4x100pcd. Jeg er nødt til å kvitte meg med noen felger snart, har altfor mange. Tommy ca. 1000,- og en :mat Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Får jeg de for 1500+ frakt så kan jeg ta over de jeg ;) Har bare en 10-12 sett felger uansett så... :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Får jeg de for 1500+ frakt så kan jeg ta over de jeg ;) Har bare en 10-12 sett felger uansett så... :D Nei nei nei nei, din tullegutt... Du har Opel, dette er jo VW felger... :titties: Og neste år blir du med over kjølen... :hellothere: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hehe, har samlemani ang. felger, så det så :D Har vel en 4 sett hjul som ikke passer på noen av bila mine ;) Men tanken var å hive de på en Golf 1 Diesel som en kompis har, som han mest sannsynlig skal kvitte seg med snart ;) Den har bare gått 1.7 mill og :D Men du var da først ute i grunn, hehe :titties: Og visst blir jeg med over kjølen, men lurer meg nok nedover en gang i løpet av sommern og ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg