Crazytaxi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har en kamerat som har en 05 1.4tdi polo. og lurte på om det var noe chip e.l å få tak i til denne motoren, og evt hvem som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 TS-Racing ChiptuningCenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Noen som har prøvd en chippet Polo? Bør vel bli "helt greit" med 105hk og 240nm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg har chippet polo. 1.4TDI. ca 100hk og 265nm. Funker greit det, men enda bedre med skikkelig eksos uten cat onfiredevi Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Kanskje vansklig, du har ikke noen biler å sammenlikne med? Kjørte en 90hk Passat på kjøreskolen, og den hadde krefter nok for min del igrunn.. Poloen er jo litt mindre, men kan vel kanskje ikke sammenlikne 1,4 og 1,9l eller..? Vil se for meg at en Polo med 100 tdi hester (og 250nm+) vil matche 2'er golfen min GANSKE enkelt.. Trenger igrunn ikke mer krefter enn den gir meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Kjørte en 90hk Passat på kjøreskolen, og den hadde krefter nok for min del igrunn.. Poloen er jo litt mindre, men kan vel kanskje ikke sammenlikne 1,4 og 1,9l eller..? Er ikke bare litt mindre, er mange 100kg lettere. 105hk i en Polo har mer drag uansett om det er en 1,4. Vil se for meg at en Polo med 100 tdi hester (og 250nm+) vil matche 2'er golfen min GANSKE enkelt.. Trenger igrunn ikke mer krefter enn den gir meg.. Golfen din og en chippa Polo TDI er som natt og dag :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg