Gå til innhold

Xenonlook pærer på Saab 9-3

Ranger emnet

MiljO

Anbefalte innlegg

Heihei.

Har nettopp gått til innkjøp av en Saab 9-3 SE 2.0t.. Så lurer jeg på om jeg har lyst til å kjøpe xenonlook pærer.. Er det mulig å kjøpe både nærlys/fjernlys, parklys og tåkelys med xenonlook? og hvordan er prisene på det? Er det merkbar forskjell på xenonlook og vanlige pærer?

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på slike Xenonlook pærer er noe forskjellig, det bør du være obs på. Noen lyser direkte svært dårlig.

Hadde jeg vært deg tror jeg det hadde blitt Osram Silverstar Ultra, de lyser godt og har hvitt lys som gir xenonlook.

display.scfx?id=003693263

Utover hva jeg anbefaler slags pærer, så ja du får både nær/fjern,tåke og park som xenonlook.

Park med xenonlook må du dog kanskje bestille eller om mulig se etter på slike "bil rekvsita" sjapper da de kanskje ikke har slike der du vil kjøpe resten av pærene.

Når det gjelder pris tror jeg de pærene jeg anbefaler ligger på omtrent 280 kroner pr sett, du vil altså i "værste" fall trenge tre slike sett, siden jeg ikke har peil på om det i Saab er en pære for nær og en for fjærn eller felles+park pærer til tja 10 kroner stykket.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de er rimelig gode de pærene der, ihvertfall ut i fra omtalen som selger gir dem. I tillegg sier han jo tross alt at du får 1 måneds reklamasjonsrett, som sikrer deg mot feil. Og norsk kjøpslov gir deg 14 dager angrefrist for nettkjøp. Så slik jeg ser det kan du jo bare prøve dem;)

Prisen var jo også svært god i forhold til de jeg foreslo, så det svir ikke like mye om de ikke svarer til forventningene=P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ekte xenon? Det er da ikke så forferdelig dyrt heller..

Kan love deg at du ikke blir å angre et sekund på det :)

Har prøvd sånne "xenonlook" pærer før, opptil flere av dem..

Og det resulterer stort sett i at man ser forferdelig lite på våt og mørk asfalt.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider