Gå til innhold

Mitt første prosjekt! Trenger hjelp

Ranger emnet

Muchogracias

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakker selvfølgeli om ny:) skulle få 2 for 8500 svensker.

http://www.ljudstudion.se/

Vidre kan du jo sjekke ut irindium komponent settene de er veldi bra:)

Hvordan er det med toll og moms til norge da? kommer de faktisk frem da? og blir det en del billigere ? så den lå på rundt 4500,-. er jo ganske stor forskjell...

83`Mk1 Golf Gti

86`Mk2 Golf Gti 16v

02`MK4 Golf Gti

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er mekk i norge jeg snakket om=)

4500 x 1,25 = 5625,- + frakt...

sparer noen hundrelapper her i norge jeg da =)

Så idag ble DLS Ultimate A6 kjøpt, og prisen ble 5271,-

Er ikke noe å se på den prisen.

Jeg har også kjøpt 25mm2 strømkabel, signalkabler, remotekabel,sikringsholder og glass sikringer.

Så idag begynner trekkingen av kablene i bilen, så dette kan bli spennende...

83`Mk1 Golf Gti

86`Mk2 Golf Gti 16v

02`MK4 Golf Gti

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vel anlegget stort sett ferdig. Det ble et enklere oppsett pga lekasje i reservehjul brønnen bak, så jeg tok ikke sjansen på å legge forsterkeren der nede med fuktighet, så inntil dette er fikset, blir det en enkel løsning. Dls elementene ble byttet ut mot 2 stk MDS elementer pga pris. Fikk et helt nytt sett med to elementer og kasse, for 1000,-! for den prisen var det ikke noe å tenke på. 6x9 fra dls er nå spilt inn, og lyden er fantastisk i mine ører. A6-forsterkeren gjør også jobben sin som den skal, så sålangt er jeg meget fornøyd. Nå blir det neste kondensator og nytt frontsett med separat diskant. Bilder kommer såklart i nærmeste fremtid.

83`Mk1 Golf Gti

86`Mk2 Golf Gti 16v

02`MK4 Golf Gti

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider