Gå til innhold

Hvordan kan jeg bli kvitt en Sierra?

kodvaag

Anbefalte innlegg

Leier ut diverse leiligheter, og en leieboer har forlatt denne:

IMAGE_033.jpg

IMAGE_034.jpg

IMAGE_035.jpg

IMAGE_036.jpg

Den er utenfor et hus jeg leier ut på Høietun, og eieren vil at den skal forsvinne. Bilen er engelsk, høyreratt og engelske skilter, så jeg kan vel ikke levere den til hugging heller?

Er det ingen som trenger en delebil med særdeles pent førersete? (da førersetet "er" passasjersete er det ganske fint)

Bilen har elektriske vinduer foran og soltak, og kan bli din ganske gratis, til den første som vil komme å hente den. Dødt batteri og bremsene foran er stål mot stål, så du får IKKE lov å hente den uten bilhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå renner det inn med PM'er av folk som vil kjøpe forskjellige deler, men ingen vil ha hele bilen?

Er sikker på at noen av dere kan gjøre penger på å komme å hente bilen og plukke av deler, ta bilde av de og legge de til salgs på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt bilen ut på gata og si til kommunen at den står iveien, slik at den blir taua

Ettersom jeg har fått bud på en del forskjellige deler på PM så begynner dette å se ut som en lønnsom utvei.

Trenger vel ikke dytte den ut i gata, men den står på min eiensom, og ingen eier vil vedkjenne seg den.

Har tilgang til bilhenger, så jeg kan vel kanskje ta jobben og plukke noen deler og selge på forumet her?

Vet dere om man blir kvitt utenlandske biler på opphuggeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har fått bud på en del forskjellige deler på PM så begynner dette å se ut som en lønnsom utvei.

Trenger vel ikke dytte den ut i gata, men den står på min eiensom, og ingen eier vil vedkjenne seg den.

Har tilgang til bilhenger, så jeg kan vel kanskje ta jobben og plukke noen deler og selge på forumet her?

Vet dere om man blir kvitt utenlandske biler på opphuggeren?

Letteste er å grave den ned..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...