ahjert Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 hei..jeg tenker å montere stor alucooler på min volvo 850 t5r noen som har et mål på en cooler eller no forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Original"coolere`n" er faktisk ganske kraftig i seg selv :) Mange andre bytter til Volvo-intercooler på andre biler når de skal trimme, de er kjent for å holde godt! Men regner med du skal ha det litt for look`en sin skyld også :) Har ikke noe mål på hånda, har aldri forska noe på det, men det er kanskje en idè ja hmm Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Skreddersydd AutoTech cooler Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Er en stud siden denne tråden ble startet, men det finnes faktisk alu collere hos klracing.se som passer rett i festene. 50 eller 60mm tykkelse tror jeg det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg