Wikan Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Lurer fælt på hvordan jeg skal plassere mine 6x9'ere i Omegaen min. Hadde tenkt å sette dem i hattehylla, men jeg mener de er for dype for karosseriet under.. Noen formeninger om hvordan man bør plassere dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 da må man skjære litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Er det så lurt å skjære i karosseriet? Må vel ha skjærebrenner siden det er metall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hey-ho Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Jeg ville heller ha invistert i 5,5" til å sette i døra. Var det jeg gjorde på min omega a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Tror jeg snekrer/kjøper et par kasser, og har dem bak i hattehylla. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 kassene bør nok være en smule store da 6x9 er beregnet for å ha i hatt hyllen å trenger mye luft. vet til jbl t595 tror jeg de heter skal ha 55l pr.element. ingen sak å lage hull. mye gjort med en bajonettsag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Bruk metall saks til å lag større hol, eller ha kasse på dei. Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 kassene bør nok være en smule store da 6x9 er beregnet for å ha i hatt hyllen å trenger mye luft. vet til jbl t595 tror jeg de heter skal ha 55l pr.element. ingen sak å lage hull. mye gjort med en bajonettsag:) 55x2 liter på et par 6x9'ere!!? Det vil si halve bagasjerommet! Nei, tror jeg heller skal prøve et par slike: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_128&products_id=880&osCsid=a4241dfeac67f363b95a18fb2f525a09 Noen formening om hvordan en forsterker bør plasseres i samme bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 er jo det som er at 6x9 er beregenet for hatthylle og store volum. de kassene vil nok funke greit men du får ikke utnyttet 6x9 fullt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 ville heller vurdert å droppe 6*9 ass.. enormt irriterende for de baki å ha de klossene der i bakhodet.. for ikke å snakke om hvor irriterende det er å få de i bakhodet om du krasjer :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg tok hull i karoserriet bak, men ikke med skjørebrenner:P Men vil heller anbefale og kjøpe noe som passer i orginal hullene bak, og heller bruke en sub for mer bass, om du ikke har det seff. Lyden bak skal ikke du høre uansett, så sub og et bra frontsett er og foretrekke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wikan Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Får se hva det blir til.. Men når det gjelder kablene til 6x9'erne. Høyttalerne spiller for 300w hver, men jeg mener kablene er ekstremt tynne. Forsterkeren min gir 2x350w. Bør jeg bruke større kabler enn de som fulgte med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMadDog Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Gjør nok ikke noe om du oppgrader de nei! 2*2.5mm gjør nok sussen:) Holder sikkert med 1*1,5 og men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg