KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Skal se på en bil imorgen som det er stor mulighet for at jeg kjøper. Har fått billån idag så det er klart. Det jeg lurer på er hvordan dette fungerer når jeg skal betale bilen. Fikk ikke med meg så mye av hva dama fra sr-bank sa, og nå er det ingen hjelp å få før mandag. Jeg tar med meg lånebeviset og viser til selger, vi skriver salgskontrakt. Jeg tar kopi av salgskontrakten og viser i banken (+ skriver under på lånet). Jeg tar med selgerens kontonr til banken? Jeg kan ta imot bilen først når selgeren får bevis på at pengene er overført? :helpme: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Tja, alle gangene vi har handla med større summer har vi brukt banremisse(eller hvordan f... det staves :P) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Jeg har pleid å betale cash opp til 20.000, men nå dreier det seg om en god del mer, så jeg måtte ta opp lån. Har hørt om det du nevner, men det er vel om du allerede har pengene på konto? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Jups, må nok ha de på konto da ja.. ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Finnes mange tråder om dette fra før:p Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Ta med deg en bankremisse, med navn og adresse på mottager. FÅ banken til å krysse den også, så er det mer sikkert. Sist jeg handla bil, var de strålende fonøyd med denne ordningen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg