GT Oddis Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Er det noen som vet kor eg kan finne en xr2. Som ikke er et prosjekt eller ferdig prosjekt, har lyst å begynne fra begynnelsen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Nobody anyone? Hjelper deg litt jeg Oddis:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT Oddis Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 :driving Nobody anyone? Hjelper deg litt jeg Oddis:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hvilken årsmodell/type var det snakk om? mk1-2-3? Mk3 erene er vel de som er mest kurant å få tak i, begynner å bli ganske skjelden disse her nå... Spesielt mk1 modellene som jeg personlig syns er tøffest Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 ligger en på finn.no nå da men Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg