fresp Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hei. Så denne tråden tidligere og benyttet denne samt instruksjonsboken til min Volvo V40 2003 for å finne ut om det var mulig å ettermontere ISOFIX. Takk for god info! Jeg kan suppelere med følgende info fra Volvo: Volvo sluttet å produsere ettermonteringssats for disse bilene en liten periode da de ikke var helt fornøyd. Dette var for ca 5år (noe usikkert) siden. Delelageret kunne kun finne monteringssats for Høyre side. Utstyret består av selve monterinssatsen og en ISOFIX guide. Tipper guiden benyttes for å beskytte setetrekket for slitasje i tillegg til å guide setet frem til festene. Mitt monterinssett hadde delenummer 30618404 ISOFIX GUIDE måtte kjøpes i tillegg og hadde delenummer: 30618187 Monteringen gikk som noen nevner enkelt. Men gjør oppmerksom på at den ene braketten skal monteres i midt-setet og at braketten for høyre sete skal plasseres på dette igjen. Hilsen Happy Volvo V40 med ISOFIX-eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest JohanM Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det noen som vet om det er mulig på noen måte og montere isofix i en gammal amazon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg