Betek Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Hei! noen som har vært borti at revers-lampene henger seg opp? vil tro det er en form for bryter som har hengt seg opp eller rett og slett er slitt ut, når jeg tar den ut av fri slokker reverslampene i ca 5 sekunder før dem setter seg på igjen. Noen som vet hvor den bryteren eventuelt sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hei! noen som har vært borti at revers-lampene henger seg opp? vil tro det er en form for bryter som har hengt seg opp eller rett og slett er slitt ut, når jeg tar den ut av fri slokker reverslampene i ca 5 sekunder før dem setter seg på igjen. Noen som vet hvor den bryteren eventuelt sitter? den sitter vell i girkassa skulle jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg