Helene B Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Noen fra Follo området som kjører mye bil her? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 hoj hoj ;) Vet ikke om jeg kan si jeg kjører mye bil men... Blir ikke mer enn nødvendig, hvertfall ikke før jeg finner en ny lekebil. Men er da fra Follo hvertfall :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Råner ikke så mye, men kjøre litt til og fra jobb... bor i follo. bruker mesteparten av tiden på prosjektene mine, derfor ikke noe kjøring.. VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by OleC Råner ikke så mye, men kjøre litt til og fra jobb... bor i follo. bruker mesteparten av tiden på prosjektene mine, derfor ikke noe kjøring.. Hei hei :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 follo her også http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 er det billig i follo? hvor mye må man ut med for et hus m/garasje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Follo her og, Lite bilkjøring utenom til og fra jobb.. Utenom annhver tirsdag når det er FGL Jugetreff :) 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Bare å svippe innom McDonalds på Ski Storsenter annenhver tirsdag.. Så får du se de umenneskelig vakre Follogutta. Det er ikke å legge bak en stol at vi er ettertraktet. ;) Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Det blir en del kjøring ja men jeg er ikke den som kjører rundt og rundt i Ski blir mye i jobben og slikt. Men ingen slår Silverboy tror jeg som ligger på rundt 40000km i året One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Bare å svippe innom McDonalds på Ski Storsenter annenhver tirsdag.. Så får du se de umenneskelig vakre Follogutta. Det er ikke å legge bak en stol at vi er ettertraktet. ;) Tror jeg nok har lagt merke til dere, hvis dere står på parkerings plassen ved Mc Donalds :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by LupoB0Y Bare å svippe innom McDonalds på Ski Storsenter annenhver tirsdag.. Så får du se de umenneskelig vakre Follogutta. Det er ikke å legge bak en stol at vi er ettertraktet. ;) Hoho... Jeg kjenner en som var med der før som kjørte grå TT. Men nå har han kjøpt seg Passat stv :( Også er det en kar her som har en golf 2 VR6 turbo som også er medlem hos dere... Etter Mcern er det vel rett bort til ungdomsklubben og ruse bilen tenker jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg er fra ski, har opel manta, men den ække på veien enda.. er 17 år og da seff uten lappen, forsikring er dyrt ;) Edit: om man ikke har jobb, og poengløst når man ikke har lappen. - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by solid Jeg er fra ski, har opel manta, men den ække på veien enda.. er 17 år og da seff uten lappen, forsikring er dyrt ;) Edit: om man ikke har jobb, og poengløst når man ikke har lappen. Ikke så lenge til du er på veien da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 parkeringa utenfor eastpoint i ski annenhver tirsdag (partalls uker). mcdonalds først så pleier det skje mye morro etterpå nå som vintern er i anmarsj http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Definer follo???? Bor ca 3 hus unna Greenrallye og han er jo definitivt en FGL... Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg