Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by audi_s4 Vent til snøen faller i Follo og omegn da blir det kjøring hehe.. Du mener det ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hun har vært registrert i tre (?) dager og så er inboksen allerede full? Føler at noen her sliter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Mazdius Hun har vært registrert i tre (?) dager og så er inboksen allerede full? Føler at noen her sliter Mye reklame på innboksen vettø :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Helene B Tror jeg nok har lagt merke til dere, hvis dere står på parkerings plassen ved Mc Donalds :) hihi, tror jeg har bomma litt på hvor jeg har trodd Follo er :D Ski er jo rett borti gata jo, så jeg burde igrunn ha visst det :) (kan ha noe med stickersen å gjøre, høres litt Bærum gutt ut, hehehe) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 jeg Kjører veldig mye bil :D :D 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT jeg Kjører veldig mye bil :D :D Hvor mange runder rundt senteret kjører du om dagen egentlig? BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 kommer ann på om man jobber eller ikke ? har du lite å gjøre siden du følger med meg ? 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT kommer ann på om man jobber eller ikke ? har du lite å gjøre siden du følger med meg ? Den Primeran din går MYE ser den hele tiden jo :) One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 den skal jo brukes... den går vel ca 10mil om dagen.... skal jo ikke stå å ruste heller.... eller ? 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT kommer ann på om man jobber eller ikke ? har du lite å gjøre siden du følger med meg ? Bare de 5 minuttene det tar å gå fra meg til jobben, Er nok til at du kjører forbi en eller flere ganger. BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 jaja... sperr gata om det plager deg da :D :D :D 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT jeg Kjører veldig mye bil :D :D Bor du på Finstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 ja... åssen d ? 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT ja... åssen d ? Bor der jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Hmmm.....du gjør d ja.. har du sett den dær jeg bor eller kjørende ? 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg