Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT Hmmm.....du gjør d ja.. har du sett den dær jeg bor eller kjørende ? begge deler.... Vel.. mest kjørende, for du kjører hele tiden :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 He He... sånn er det når man ikke har så mye å gjøre hjemme.... må finne meg dame snart... det er dyrt å kjøre mye bil :D :D :D 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Primera.GT He He... sånn er det når man ikke har så mye å gjøre hjemme.... må finne meg dame snart... det er dyrt å kjøre mye bil :D :D :D Hehe.. sant det... ser jo ut som du har en del besøk i bilen din da.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 haha.... liksom dokker følger med :mad: finner ingen som holder mål enda.... men men .. skal ikke si no mere på åpent forum :D 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Pokker bor alle der oppe eller bor til høyre ved Kiwi jeg One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Beste vestkant hehe bonde beer :cocain: :cocain: :cocain: 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by RS2 Pokker bor alle der oppe eller bor til høyre ved Kiwi jeg Bor nærmere Esso jeg da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Primera.GT Beste vestkant hehe bonde beer :cocain: :cocain: :cocain: Ja det er jo også en måte å si det på :) men selv så varer det ikke så lenge for meg da flytter til Langhus på nyåret. Kjøpt leilighet sammen med dama :) One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Jævlig mange fra Follo her da :) Er Follogutt sjæl jeg. Bor i Oppegård som er et ganske stille sted når det gjelder råning/henging ser det ut som. Men ikke nå lenger seff. Kjører hvit ascona med laksetrapp så jeg er lett å kjenne igjen :) Noen av dere som kjører rød golf med rød solstripe i frontvinduet? En som driver å vinker som jeg ikke helt kan se hvem er.. -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Noen av dere som kjører rød golf med rød solstripe i frontvinduet? En som driver å vinker som jeg ikke helt kan se hvem er.. [/b] Ikke meg i hvert fall :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hmmmm..... Råning er dyrt :mad: 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Primera.GT Hmmmm..... Råning er dyrt :mad: Jeg vet... Mc Donald`s også.. hehe :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 må fore kroppen så setene passer bedere.... er jo deilig feit så må holde formen... :op :op :op 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by Primera.GT må fore kroppen så setene passer bedere.... er jo deilig feit så må holde formen... :op :op :op God mat der.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 joda... når man ikke gidder å lage sjøl så er maten dær fantastisk. eller når man ikke klarer å lure noen follo jenter hjem til å lage mat så... :op :op :op :op :op :op 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg