XperX Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Er det noen av dere som har montert bakrutesenker på deres audi? Tips til montering? Hva vil det koste å få lakkert denne spoileren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Såvidt jeg har fått med meg går det ikke ann å montere dette på bakluke uten bakrutesenker originalt. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 c4 sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Såvidt jeg har fått med meg går det ikke ann å montere dette på bakluke uten bakrutesenker originalt. Hæ? :blah: Er vel snakk om bakRUTEsenker, ikke bakLUKE. Og vurderer man bakrutesenker på bakluka tror jeg man burde fratas førerkortet. Uansett, 100 ser penere ut UTEN bakrutesenker! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg