Gå til innhold

S2 lykter

Ranger emnet

kicke

Anbefalte innlegg

Har en audi 80 2.0 16v type 89 som jeg har montert på en a6 fanger(som på profilbildet), problemet er bare at jeg har alt for store lykter i forrhold til fangeren og lurer på hvor jeg får i s2 lykter som ikke er så alt for dyre. På autoprodukt nord så skulle de ha over 3000,- pr stykk for disse, finnes det ikke noen styling lykter for b4/s2 som er rimeligere?

Hvordan passer s2 lyktene inn i forrhold til b3 lyktene, er blinklysa de samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 har blinklysene i fangeren. Der blinklysene er på tidlig b3 er parklysa på S2. Kondolerer for den stygge fangern din forresten. Nesten en skam å ødelegge en bil som i utgangspunktet kan bli fin. Dette er forresten ikke oppfordring til større diskusjon, din bil og dine valg osv.

Mine 5 cent.

Edit: realcar.se selger stylinglykter med angeleyes til typ89 når du først er igang med å ødelegge bilen din.. Koster 2300,-

Finner de på realcar.se -> audi -> 80 -> Ljus&blinkers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 har blinklysene i fangeren. Der blinklysene er på tidlig b3 er parklysa på S2. Kondolerer for den stygge fangern din forresten. Nesten en skam å ødelegge en bil som i utgangspunktet kan bli fin. Dette er forresten ikke oppfordring til større diskusjon, din bil og dine valg osv.

Mine 5 cent.

Edit: realcar.se selger stylinglykter med angeleyes til typ89 når du først er igang med å ødelegge bilen din.. Koster 2300,-

Er disse lyktene kortere en b3 lyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det jeg tenkte meg, må vel bytte lykteholderne for å få på plass lyktene da?

Lurer også på en anen ting, jeg hadde et b4 panser i glassfiber uorginalt selvfølgelig, det passa på panserlåsen og det gikk over lyktene sån akkurat, men panserlåsen på et b4 og b3 panser er vel ikke like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går, men b3-lyktene er kortere enn B4 og S2 slik at om en bruker B4-panser på B3lykter vil panseret dekke noe av lykta.

Bør være mulig å få tak i sånt brukt, de er ikke billige nye som du har funnet ut. Lykteholdere finnes jo ikke, lykta er jo bare skrudd rett i chassiet..?

http://www.kaross.no/default.asp?bid=sh7&mode=store

der finner du

MONTERINGSPLATE LYSKASTER

mulig det må sveises litt men det finnes nå i alle fall.

b4 lyktene er kortere mener du sikkert?

Han første tipsa meg om lykter på http://www.realcar.no ,

angeleyes de var ganske pene egentli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 5 cent.

Koster de 2300,- pr stk eller koster de 2300,- for begge to(Spec 1: PACK/2 - Blir litt forvirret av det, betyr det at det er begge lyktene for 2300,- eller pr.stk?)? Jeg driver på med ombygging av en audi 80coupe 2.3E. Har tatt av gamle fronten og satt på b4 panser og rs2 fangere. Mangler blinkelys fremme, tåkelys og hovedlys(s2). Har sett og s2 lys koster 2200,- pr stk på quattroco.com og linselykter koster 3000pr stk.

Og hvor kan jeg finne hvite instrumenter /m blått lys? Mener jeg så et sett fra quattrotec(Var noe sånt) som så greit ut. Noen som vet hvor jeg finner det? Noen som har S2/S6 ratt og girkule liggende?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene på http://www.realcar.no koster 2300,- totalt, du kan velge mellom sorte og crom lykter. bestilte de svarte i går jeg så får de i posten om 4 uker ;)

Skal du først ha s2 lykter må du nå kjøpe linselykter da!

Kan legge ut bilder av lyktene på bilen når jeg har fått den om du vil se hvordan de ser ut på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene på http://www.realcar.no koster 2300,- totalt, du kan velge mellom sorte og crom lykter. bestilte de svarte i går jeg så får de i posten om 4 uker ;)

Skal du først ha s2 lykter må du nå kjøpe linselykter da!

Kan legge ut bilder av lyktene på bilen når jeg har fått den om du vil se hvordan de ser ut på bilen.

Jeg bestiller meg ett sett selv, 2300,- er jo svinbillig. Linselykter koster jo 3000,- pr.stk. Jeg skal forresten også ha de svarte. Legg ut bilder når du mottar dine, så legger jeg ut bilder når jeg mottar mine:)

Hvor er det billigst å kjøpe rs tåkelykter og blinklys? Og hvor kan jeg speedometer hvitt /m blått lys eller svart /m blått lys i norge? Er skeptisk til å bestille fra andre land, da jeg aldri har gjort det før. Vet ikke hvordan det er med frakt osv. Noen som har bestilt fra tyskland før som kan si hva frakt osv er? Hva jeg kan forvente å betale for en gjennstand som koster 49euro?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider